Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 599 ggr
Skogshumblan
1

5 januari

God morgon, eller kanske förmiddag är mer rätt. Har lite planer för dagen men jag får se vad som faktiskt blir gjort. 😉 Jag hoppas att ni får en fin dag, vad ni än gör.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
1

Goddagens

Fick tagit bort alla julsaker igår så nu är det officiellt inte jul i mitt hus längre. Har lite dukar att stryka och en matta att tvätta annars så är allt bortstuvat. Gott! 

Idag är ännu ett oskrivet blad, får se vad jag hittar på.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
1

God dagens! Här har tvättats och nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra här näst… fundera lite till kanske? 😛

Ska kanske göra som Pagan, plocka bort julen, men får se vad det blir lite senare. Ska nog vila litegrann först tror jag alldeles säkert ZzzzZzzzz….

Tarotstollan
1

Har varit bortbjuden på middag hos mamma. Hon skickade med mig massor av julkakor hon hade liggandes i frysen och inte längre vill ha!
Jag som tyckte jag hade gått upp alldeles för mycket redan!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1

Hahaha gratis e gott😃Stollan, banta kan du alltid göra nån annan vecka.

Själv var jag hos Gubben på middag i dag. Lax mer Teriakisås eller nåtsånt. Lite annorlunda men klart godkänt, å gratis!!😉Drog hem efter kaffet för att ta mig en lur. Behöver ju inte vara sällskaplig mer än nödvändigt.🙂

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
1

Det är inte längre fråga om att banta… det är hårda tag med Anna Skipper som gäller!😃
Allvarligt talat, det hade inte gjort något om jag hade gått ner minst 20 kg!

Pagan
0

aj då. Nåväl allt börjar ju som vi vet med ett steg i taget. Efter du ätit upp gratiskakorna förstås.😉

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2

Självklart blir det efter att jag ätit upp alla kakorna!😉😂