30 December
God morgon.
Solen skiner ute och det ser ut att bli en strålande dag. Sitter här och njuter av morgonlugnet och kollar läget här inne. 
Idag måste jag nog försöka att fixa och dona lite. Men inte känner jag mig upplagd för att fara runt idag, Men man måste ju ändå handla och greja lite, Så får väl hoppas att kaffet gör att jag orkar..
Snart är det nyår. Har ni era planer klara för nyåret? Det enda jag har planerat är att jag ska jobba. Vi som jobbar inom vården är ju inte ledig även om det är röda dagar.
Önskar er alla en bra dag.. 

Goddagens sol.🙂
Här har vi inget strålande väder, men det är uppehåll och det är ju najs. Jag har semester och njuter av ledigheten. Planen för i morgon är inte helt klar. Men mingel och god mat ska det bli.
Idag ska jag ta mig till frissan och sedan till Stora staden. Skulle tro att jag får fullt upp.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hallojs! Jag har bara planer på att äta en god middag imorgon, och så ser jag nog en film eller tre. Känns lagom avancerat 😉
Mulet men uppehåll hela dagen.
Jag och en kompis gick in till centrum idag, jag ville ha tag i en fin dagbok / almanacka och här i Knalleland var det totalt utplockat och det har det varit länge.
Hittade årets utgåva av Paulo Coelho och eftersom jag har den för detta året kan jag ju lika gärna fortsätta med nästa års! Tycker den är jättefin med alla mönster och färger, det enda negativa med den är att det är så lite skrivyta i den. Det är två dagar på varje sida i A5 format, för det mesta räcker det men ibland blir det för lite.
Hemma sen har jag dammsugit och gjort en stor disk. Nu skall jag bara koppla av hela kvällen!😴
I morgon är jag bortbjuden till en granne!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!