Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 631 ggr
Pagan
1

Annandagen 26 december

Goddagens alla tarottokar🙂

Har Ni varit pÄ mellandagsrean? Pratade nyss med en vÀn som varit pÄ NetonNet och Media Markt. SmÄtt hysteriskt efter vad jag förstÄr. Men vill man ha saker till lÀgre pris sÄ fÄr man ju passa pÄ.

BÀttre vÀder hÀr i dag sÄ morgonpromenaden blev av. Nu ska jag laga till lite lunch.

Hoppas Ni fÄr en skön dag vad Ni Àr fyller den med.

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

Amandla
1

God annandag! Nej, jag har inte varit pĂ„ nĂ„gon rea, jag har sovit
 runt elva timmar och det var vĂ€lbehövligt. Fast jag kanske ska ta mig en tur till stan? đŸ€”

fridelfina
1

Ingen rea hĂ€r heller, ligger hemma och Ă€r sjuk!!! 😮

Fick förkylning i julklapp av chefen
. NĂ€, kanske inte, eller?? Hon var sjuk förra veckan och var bara hemma 2 dagar, sĂ„ jo, det var nog dĂ€rifrĂ„n snuvbacillerna kom tror jag
 Det Ă€r typ evigheter sen jag var sjuk sĂ„ det Ă€r sĂ„ synd om mig!

FÄr se om jag orkar jobba i morgon eller om jag blir hemma en dag till och gÄr pÄ mÄndag först?

Tarotstollan
2

PĂ„ sĂ€tt och vis har jag varit pĂ„ Mellandagsrea!😉
Fick en fin lÀnk av Fridelfina till Vattumannens Tarot-Orakelrea!
Dit borde ni titta in, tycker jag!👍😃
Jag har bestĂ€llt kan jag vĂ€l sĂ€ga, vĂ„gar inte sĂ€ga vad och för hur mycket😉😞!
Det tar vi sen, om och nÀr jag vet om jag fÄr det!

Jag slĂ„r dig Amandla i timmar sömn, hĂ€r blev det 13 timmar! Kan bara skylla pĂ„ att jag knappt sovit nĂ„got den sista veckan, ca 4-5 timmar per kvĂ€ll! Den andra tiden har jag plockat och stĂ€dat.
Nu vÀrker det i muskler jag inte ens visste jag hade!

Fridelfina krya pĂ„ dig!🎈

Det Àr mÄnga som Àr förkylda nu och jag hoppas verkligen inte att min mamma smittade mig nu i julhelgen.
I dag har det varit mulet och duggregn med jÀmna mellanrum, var ute en svÀng och handlade lite vanlig mat och en TV-tidning.

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

fridelfina
2

Jobb blev det! SĂ„ det Ă€r bĂ€ttre och bĂ€ttre iallafall 👍