Tarot iFokus

Tarot

Etikettorakelkort-änglakort
Läst 10463 ggr
Tarotstollan
7

Orakelkort av Birkan Tore.

Birkan har tydligen gjort en väldigt vacker lek av kanaliseringar han fått till sig. Det verkar som om de ännu inte finns att köpa i Sverige, men han kommer till Göteborg och Stockholm i Maj och Juni för att prata och demonstrera dem. Troligtvis kommer väl de att säljas då också.
Korten är mindre än de vanliga orakelkorten (tyckte de såg ut som tarotkort i storleken) och den består av 72st kort + en bok som verkar vara lika stor som den som brukar följa med i asken.
http://www.youtube.com/watch?v=rMhn4ZgZwX4

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
3

Spännande!!! :-D

Skogshumblan
3

Lät ju hur spännande som helst! Tack för tipset.:D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
3

Dessa kort måste vi ju bara ha🙂 Tack Stollan. Birkan är en favorit

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Rainbowarrior
5

Jag har dem! De är jättefina! Går att köpa på hans hemsida askangels.com också för de som inte kommer träffa honom när han är i Sverige! Han är för övrigt helt undebar <3

“For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible.” Stuart Chase <3

[Melodica]
4

De finns att köpa i butik bl a på Gaia i Gävle.

Tarotstollan
3

Då lär de nog snart finnas att köpa lite varstans i Sverige, får vi hoppas.

imke
3

#4 har du träffat honom? När då? Hur va han? :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Rainbowarrior
2

#7 ja det har jag! När han var i Sthlm senast.. För några veckor sedan. Jag hade en privat sittning med honom och han var helt underbar. Fick mig att förstå saker som hänt och fick mig att se framåt. Jag rekommenderar alla att träffa honom! Det gav mig hur mycket som helst. Kan nästan säga att mitt liv förändrats radikalt sedan dess :)

“For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible.” Stuart Chase <3

Tarotstollan
1

Är det någon mer än "Rainbowarrier" som köpt den ännu?

Den hade kommit in nu till "shopen" och jag hade funderingar på att köpa den nu i December men min kompis hann före att ta den och det är ju henne förunnat som det säges!😉

Får se om de får in en till senare, annars kan jag ju alltid skicka efter en!

[Sol69]
0

Den leken ska nog även jag titta närmare på 😃