Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 452 ggr
Pagan
1

Godmorgon 9 december

Tjo hej så var det måndag igen. Annadagen idag. Idag får man visst avsmaka årets julöl. Å så är det pepparkakans dag. tack för det. Vi lär bli snälla och goa i dag då.😃

Idag ska jag jobba som vanligt, sedan ska jag ut i julhandeln och shoppa lite tror jag.

Hoppas Ni får en skön dag i dag och äter massa pepparkakor.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

God morgon. "Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting…." för jag är ledig:D Fast jag har liiite att göra men ids inte mycket idag, så vi går se vad som blir gjort. :) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
1

God förmiddag!'

Nu är det som vanligt igen Pagan har startat morgontråden 😃Skönt.

Jag är hemma idag av lite olika anledningar och sitter här och kollar läget. Men blir nog inte så långvarigt..

Nej men man borde kanske sätta fart och inte vara ute i sista minuten som annans. Men jag har så svårt att inse att tiden går och jag inte hunnit med att köpa mina klappar.. 🤔

Ha en bra dag på er.. och ät inte för mycket pepparkakor så ni blir dumsnälla 😂

Amandla
1

Jag vilar mig, vaknade tidigt i morse med migränkänsla och början på muskelinflammation i ena benet, så jag tog mediciner och bad om healing. Kände genast att hjälpen kom och somnade om, när jag vaknade vid tio mådde jag fint! 🙂

Ikväll ska jag ha lite pudelägande bekanta här på glögg och pepparkakor, det blir helt säkert trevligt ❤️

Tarotstollan
1

Jag har MASSOR att göra och det blir väl som vanligt stress in i det sista. Jag kan tyvärr inte handla någonting innan den 19:onde och det gör ju det hela lite extra stressigt. Det hade ju varit bättre om jag hade kunnat fördela handlandet lite mera.

Jag har också en släng av värk i nacken i dag som sen kan leda vidare till huvudvärk så det gäller att mota Olle i grind och äta värktabletter. Vilket jag inte gillar men hellre det än flera dagar utslagen i sängen! Jag har inte TID att vara sjuk nu innan jul!

Jag har diskat och fortsatt att plocka i högarna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!