Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 694 ggr
Pagan
2

Godmorgon 25 november

Godmorgon godmorgon

Veckans första dag och sista dagarna i november tar sin början. Känns lite underligt tycker jag. Vi har endast 36 dagar kvar av 2013!

Inga planer här i dag. Efter en ganska hektisk helg så ska jag ta det lugnt hoppas jag. Ja jag ska ju jobba men sen så….

Just nu frost och -8 här. Igår kväll kom jag inte in i bilen. Fick klättra in från bakdörren. Ska väl kanske kleta lite silikon på listerna. Eller ställa in bilen i garaget. Om jag nu kan placera om lite grejer som står i vägen. Nåväl Ilandsbekymmer.

Hoppas Ni får en skön måndag, vad Ni än fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
2

Morrn da! Här är det sol och blå himmel, lite frost på hustaken också. 

Jag funderar på att ta en sväng in på Ikea idag, tygavdelningen närmare bestämt. Och så juldekorationerna förstås 😛

Apropå bil, i förrgår bytte mina söner däck på bilen och så röjde de lite i garaget så det går att köra in den där. Skönt att slippa skrapa rutor och borsta av eventuell snö.

Nähä, dags att gå och göra lite örtthé tror jag, har fastedag idag. Åkerfräken är ganska gott 🙂

Elena-Maria
2

Go' förmidda'!

Var ett tag sedan man kikade in här. Har haft fullt upp (och har det någon vecka till). Snart blir det väl lite julledigt får man hoppas.

Ska ta tag i lite plugg idag samt testa yoga. Det sistnämnda ska bli spännande.

Ha en fin dag alla!

Fred och god växt!

Skogshumblan
2

God middag alla! Elena-Maria, trevligt att ses, hoppas yogan blir en trevlig upplevelse. Jag har ledig dag och är i vanlig ordning lat:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[NeferNefer]
1

God eftermiddag. Jag är lite trött och seg, jag. Hoppas alla har en underbar måndag! 🌺

[Sol69]
2

God kväll på er..

Idag har jag haft fullt upp. Jag har varit inne i Linköping och handlat med min dotter. Det blev ett par vinterskor, så nu ska jag inte frysa när jag jobbar. för köpte en extra sula och la i. Sen beställde jag ett köksbord och fyra stolar. Ska bli roligt att få ett köksbord som är helt nytt. i och för sig så var det jätte billigt ett riktigt fynd men ändå. För det har jag faktiskt inte unnat mig innan. utan fått eller köpt begagnat innan 🙂

Hoppas att ni alla haft en bra dag och får en fortsatt fin kväll 🤗