Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1064 ggr
Pagan
1

Godmorgon 20 november

Godmorgon på er

Lite piggare här i dag, känns klart bättre. Onsdag hela dagen. Idag ska jag ut på fin restaurang med jobbet. Ska bli himla trevligt.

Hoppas Ni får en fin dag, vad Ni än fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

God morgon! Blir hemma och "vabbar" idag, dotera hostar och snorar stackarn. Lillördag med barnbidrag, rena festen ju;) Restaurang med jobbet lät trevligt, hoppas det blir det också. Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
1

God morgon på er alla!

Gud vad skönt det var att få sovmorgon efter att ha jobbar och slitit. Känner mig verkligen värd det.. Skrattar

Men du sitter jag med mitt kaffe och njuter av ensamheten. Sonen är ju på skolan och jag är ensam. Men måste väl se till att ta mig ut och handla lite idag. Börjar bli tomt igen, Men det är inte min favorit dag att handla på.. Funderar

Hoppas ni alla får en bra dag,, 🤗

Amandla
1

Morning! Jag ska träffa ledsagarpersonen idag, vi ska kolla på om hon behöver mer förvaring i sitt hem.

Tarotstollan
1

Träffade mediumet idag för första gången, som medium alltså! Som privatmänniska träffar jag henne flera ggr i veckan.
Blev lite förvånad men det var min farfar och farmor som kom på besök, har endast träffat dem 1 gång i "vuxet" liv, jag var då 10 ½ år. Sedan aldrig mer och nu är de bägge på andra sidan.

Annars var det väl inte mycket att orda om, det hinns ju inte med mycket på 30 min. Önskar att jag hade haft råd med minst 2 timmar!
Undrar hur mediumet hade mått efter det?🤔 
Antagligen:🤪🤢😴!

Iskalla vindar och mulet. Min promenadkompis kom in på "shopen" efter att jag var klar och då gick vi vidare till den andra affären, där inhandlade jag 7 st. krackelerade stenar och 1 rejäl bumling (5X5 cm) av Apachetår!

På hemvägen började det frysa på och en och annan liten snöflinga dansade i vinden!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!