Tisdag 19 november
Godmorgon Godmorgon
Sovit som en stock, men ändå hur trött som helst. 😴
Hoppas pigga på mig under förmiddagen. Veckohandel och en del ärenden att utföra efter jobbet. yr.no har lovat lite sol i dag, så det ser jag fram emot.
Internationella mansdagen och internationella toalettdagen idag. Så skänk en tanke på det vi tar för givet så som värdig hygien e.t.c.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
- Redigerat 2020-09-30 01:35 av Tarotstollan
God morgon! Sitter med frukosten. Det mörka mysiga ute får gärna bytas till solsken:) Veckans första arbetsdag för mig. Härligt! Blir en lång dag i dag, har kvällsutbildning och lär vara hemma vid 21, tur att jag har sovmorgon! Ha en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godkväll! Jag har haft en liten klipphund här, hon är envis men jag är envisare så det blev allt bra till slut 😃Nu ska jag gotta mig med några avsnitt av Mad Men 🙂
God kväll på er!
Ser att ni också har valt att lägga tillbaka artiklarna som första sida. 😃Såg bra tråkigt ut med den nya ändringen. De gillade inte jag..
Nu är jag ledig och får njuta av en kväll i lugn och ro och får sova ut i morgon.. Ska bli så skönt.. mmmmm behövs,
Önskar er alla en underbar kväll 🤗
Mulet och grått inte en enda liten solstråle!
Stora shopping dagen idag, varit och handlat mat, kattsand och katthårdisar mm.
Hade ont i ryggen innan så nu känner jag verkligen att jag lever efter släpat hem "dramaten" fullastad och dessutom extra kassar vid sidan av!😓
I morgon skall jag gå till ett medium och det skall bli spännande!🤫🙂
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tarotstollan vad använder du för kattsand?? jag har testat alla snart tror jag.. men nu har jag hittat en på Ica som är bättre de dyra på djuraffärerna
Cattia heter den,, ett tips..
Jag använder Mjau klumpbildande kattströ 8L/7,6 kg. Betalar ca 64 kr för en låda på Ica.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!