Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 678 ggr
Pagan
1

Godmorgon 15 november

Swich, så var det plötsligt fredag igen då. Vart tog veckan vägen….liksom??

Nåväl jobb som vanligt, möten i dag. I eftermiddag ska jag städa och köra lite tvätt. Annars ska jag bara njuta av att det är fredag. Inga planer för aftonen.

Vad står på din agenda i dag?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

God morgon! Strax göra morgon och sen jobb. Snabbis hem för att avsunda dagen med att gå på Marika Carlsson. Ståuppkomiker som jag velat se ett tag. Hoppas på en fin dag för oss alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
1

Jag ska träffa tjejen som jag är ledsagare åt, det blir lite träning och efter det förmodlen en fika. Sen ska jag - borde åtminstone, bada och klippa farbrorpudeln, han är så rufsig och tufsig nu.

[Sol69]
1

Idag har jag varit och fyndat böcker igen.. 🤫Undra hur jag ska hinna läsa alla.. de får ligga på hög och ligga in sig.. 😃

Men kul är det att göra fynd och känna att man får någon som man vill ha.. 🤔

Annars blev det bara handlat mat.. och när jag kom till affären undrade jag hur dum jag var som åkte och handlade just idag.. Hatar att gå och handla med alla andra.. 😊

Men nu blir det en lugn kväll och önskar er det samma 🤗

Tarotstollan
1

Väcktes tidigt av en stor lastbil som stod och dånade utanför sovrumsfönstret i över 1 timma! Ingen idé att ens försöka sova vidare trots att jag var jättetrött och sen dessutom skulle upp och tvätta!😕😴
Skulle börjat planera för jultvättandet men jag var så trött så jag orkade inte! Fick i alla fall tvättat mina sängkuddar men det är massor av annat kvar typ mattor och sådant tråkigt. Får väl börja skriva lista så jag kommer ihåg tills nästa gång. Har två tvättider kvar innan jul men vem vet jag kanske får boka in mig på fler!
Efter det var det bara att ta på sig andra kläder och gå ut och handla lite mat både till djuren och mig. så nu sitter jag här och väntar på att det skall bli klart.

Ha en fortsatt trevlig fredag!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!