Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 926 ggr
Pagan
1

Godmorgon 14 november

Idag är det ostkakans dag och världsdiabetesdagen jaha ja, ostkakan kanske behöver lite reklam då eller? Nå för min del avstår jag gärna.

Hoppas få lite sol i min del av världen, den lilla glimt som kom igår var lite väl sparsmakad för min smak. Annars lite jobb som vanligt. I eftermiddag ska jag fika med en kompis, ev kika på lite julklappar också. 

Hoppas Ni får en fin dag och att solen skiner på er.🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

God morgon! Trots att jag sov dåligt i natt är jag pigg, kanske är dagens aktivitet som gör sitt? Eleverna har önskat att ha en dag då vi bara läser böcker/lyssnar på böcker. En dag då man,får ha mys och fika. Vilka är vi att neka dem? ;) Ha en bra dag vänner!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
0

Morrn! Jag är uppe tidigt igen, tredje gången på en vecka. Vart ska detta sluta?? 😮😉Ska till veterinären med hundarna. Under natten drömde jag att min döde storebror kom, vi såg flera lastbilar som kört av vägen så jag tar det som en varning om att köra försiktigt. Det är stor risk för halka nu… så ta det lugnt ni med om ni ska ut och åka!

Tarotstollan
1

Godkväll i stugorna! Regn och taskigt väder igen… som vanligt kan jag väl säga nu!
Träffade min promenadkompis och först var vi inne i "shopen" och diskuterade lite andar osv. Sen gick vi och fikade en bra stund och efter det sprang vi runt i olika affärer och kollade på julpynt! Det mesta har väl kommit upp nu och det finns ju lite grejer som jag gärna skulle vilja köpa men då kommer frågorna: behöver jag denna prylen? är den inte lite väl dyr? kommer jag verkligen att ha den framme? är det inte bättre att köpa denna istället? osv osv osv
Så jag får väl ta minst ett extra varv och fundera igen😉!
Det är nog bäst så!

Ha en bra torsdags kväll!☔️🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
1

God kväll på er alla..

Har haft ett par dagar med jobb.

Idag var min kollega med på lokala nyheterna. Östnytt om delade turer inom vården. Är ganska kul ändå att de sände från mitt jobb på tv. Men jag var ledig och hemma då. 😃

Men nu börjar det väl bli dags att avrunda min dag.. 😴😴