Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 659 ggr
Pagan
1

Godmorgon 12 november

Upp Ă„ hoppa alla glada.🙂

Plusgrader och regn i min del av vÀrlden. Liiite brÄtt hÀr sÄ jag skyndar mig att önska alla en skön dag vad Ni Àn tar er för.

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

Skogshumblan
1

God morgon. Samma vÀder som i "Paganland". Klar förbÀttringspotential pÄ vÀdret! Första arbetsdagen denna vecka, blir en överdos av mina Àmnen idag men sÄnt Àr livet. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2

God förmiddag!

Ute Àr det grÄtt och trist.. och det regnar lite smÄtt.. Inne Àr det varmt och skönt,, sÄ ska vÀl inte klaga,,

Men kÀnner att min energi nivÄ Àr lite lÄg nu. SÄ har inte inspiration att skriva nÄgot speciellt just nu.. Undrar vad jag ska starta för trÄdar och vad jag ska skriva om.. Funderar

Jag som Àr skorpion och aktiv Àr inte van att kÀnna mig trött och seg och inte orka tÀnka.. Men i och för sig sÄ har det varit en hel del turbulens i mitt privatliv och har ju Àven bestÀllt ett par glasögon för att min syn har blivit sÀmre. SÄ den huvudvÀrk som jag har varje dag pÄverkar vÀl mig en del. Funderar

Men hoppas att jag vaknar till snart och finner inspirationen och kan komma pÄ nya Àmnen att prata om.. Men tills dess fÄr ni ha överseende med att jag inte sÄ aktiv..

Önskar er alla en mysig tidsdag.. đŸ€—

Amandla
1

Goddagens! Jag har utrĂ€ttat nĂ„gra Ă€renden pĂ„ förmiddagen och sĂ„ har jag köpt nĂ„gra vackra julgranskulor i vitt glas đŸ™‚Jag Ă€lskar julsaker men Ă€r vĂ€ldigt petig, vill ha dem pĂ„ ett sĂ€rskilt vis sĂ„ jag blir glad nĂ€r jag hittar sĂ„nt som Ă€r i min stil đŸ˜ƒ

Tarotstollan
1

Trist vÀder hÀr ocksÄ, regnat hela natten och i stort hela dagen. Dessutom blÄser det rejÀlt.
Önskar det blev en dag med sol sĂ„ jag kunde gĂ„ ut pĂ„ en riktig lĂ„ngpromenad, kĂ€nner att jag skulle behöva det nu!
Alla blir nog mer eller mindre "lÄga" av det hÀr grÄa trista vÀdret!

#2. Hoppas att du slipper din huvudvÀrk nÀr du fÄr dina glasögon Sol. Att ha ont i tÀnkar bollen Àr ingen höjdare och vÀrk brukar ju alltid sprida sig till humöret om inte annat!
#3. Kul nĂ€r man hittar sĂ„dant som man verkligen gillar till julen, ja annars ocksĂ„! Jag har ocksĂ„ sett en grej jag vill ha till jul och jag hoppas att den finns kvar nĂ€r pensionen kommer.

Ha en bra tisdags kvĂ€ll allihopa!đŸŒș

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Pagan
1

Godafton pĂ„ er🙂

Ja hÀr har det varit regn regn regn mest hela dagen. urtrist verkligen. Alla dessa grÄ nyanser Àr ingen höjdare.

nyss Àtit middag med dotter och hennes kille. Rinner just nu var ur öronen för de tycks ha förÀtit sig pÄ fÄgelfrö idag. Bla bla bla, Helt slut i bollen nu.

Resten av kvÀllen ska jag tillbringa med att göra sÄ lite som möjligt

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot