Glad 10 november
Fars dag i dag.đ
HĂ€r har vi uppehĂ„ll och kanske kommer vi fĂ„ se lite av solen ocksĂ„. hade ju varit himla trevligt. Ska pĂ„ farsdagmiddag i eftermiddag. TrerĂ€ttersđJa vissa tycker om att stĂ„ vid spisen en hel dag. Jag tycker mest om att Ă€ta jag.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
God förmiddag..
Va ju uppe sent idag sÄ blev lite sovmorgon.. Men nu Àr jag uppe har hunnit fixa lite..
Ska vÀl Äka och köpa nÄgot litet till mig far och lÀmna sen,, Men vi firar det inte vidare mycket.. utan det Àr bara för sakens skull.
Hoppas att alla fÄr en lugn söndag och kan njuta av den.. 
Jag firar inte fars dag, har knappt nÄgon kontakt med honom och han stack nÀr jag var nyss fyllda 2 Är. Det Àr trÄkigt nÀr det blir sÄ men det finns de som har det vÀrre Àn sÄ med sina fÀder.
HÀr har varit molnigt med lite regnskvÀttar emellanÄt, skönt i alla fall att den hemska blÄsten Àr borta.
Har fortsatt att plocka lite hÀr i lÀgenheten och nu tÀnkte jag se vad för trevligheter som finns inlagt pÄ iFokus!
Kl. 20 skall jag se pÄ "Allt för Sverige", kul att se hur de upplever saker som vi ofta tar för givet och Àven se Sverige frÄn platser dÀr jag aldrig varit och troligtvis inte heller kommer att fÄ se med mina egna ögon!
Ha en bra söndags kvĂ€ll!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja se det snöar, ja se det snöar det var vÀl roligt hurra!
Fars dag, nja, inte riktigt nĂ„gonting jag firar. Mest för att dom flesta samtalen jag har med min pappa slutar med att jag blir sur och antingen börjar skrika pĂ„ han, eller sĂ„ vĂ€nder jag helt enkelt mig om och sticker dĂ€rifrĂ„n. Idag var vĂ€l inte vĂ€rre Ă€n nĂ„gon annan dag. Inte bĂ€ttre för den delen heller đ
Men jag har hÀmtat ut min medicin och köpt nya nagellack och en ny mascara, sÄ jag Àr ÀndÄ nöjd!
Sen Àr det ju massor med snö ute ocksÄ!
Kul att du visar vem du Ă€r đ
Och ser att du har snö sÄ det borde betyda att du bor lÀngre norr ut..
Saoirse, kul att se dig igen. Du verkar mĂ„ bra?! Snön verkar hĂ€rlig. Jag som,tidigare inte varit nĂ„got fan av andra Ă„rstider Ă€n vĂ„r och höst börjar mer och mer uppskatta bra Ă„rstider som inte Ă€r för utdragna. Pynt-och stĂ€dhataren i mig börjar till och med fĂ„,pĂ„ moppo, jag lĂ€ngtar efter advent och jul âŠ.
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.