Godmorgon 5 november
Godmorgon
Upp å hoppa, här är det redan tisdag. Jobbar som vanligt och sedan får vi se var dagen för mig. Hoppas Ni får en trevlig dag och att Ni sovit himla gott.🙂
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God morgon alla! 😊
godmorgon
Här är det trötter idag, satt uppe alldeles för länge med webbshoppen igår och så upp tidigt för låååång arbetsdag. Är huvudet dumt får kroppen lida 😟
☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️
Sajtvärd på Lenormand
Morning! Jag tycker att målarna kan komma och fixa min balkong snarast så jag slipper vänta på att de dyker upp därute helt plötsligt. Jag sitter nämligen i soffan nu och balkongen är rakt utanför, målarna kan se rakt in på mig i pyjamasen när de kommer. "Klä på dig då" kanske ni tänker, och det har ni väl rätt i men vanans makt är stor 😇och jag gillar inte tanken på att främmande personer kan titta rakt in i mitt hem. Jag är inte van vid insyn… Och måla utomhus i november förresten, hur bra kan det vara egentligen? 🤔
God förmiddag på er alla!
Idag har jag börjat dagen med kaffe.. Så ovanligt 
Men har haft ont i huvudet i flera dagar så planerar att gå ned till stan och en optiker och kolla min syn ifall det har blivit några förändringar på äldre dar,, vet inte om det är det eller om det är mina bihålor som spökar.. Men inte vidare roligt.. 
Men ska inte klaga för jag har så mycket annat att glädja mig åt som är positivt i livet.. så det är bara att ta tag i det och börja med att kolla upp synen och se vad de kan utvisa.. 
Idag är det en gråmulen dag och regnet hänger i luften men vi slipper i alla fall att skapa rutor och skotta snö än..
Fast på ett sätt vill jag faktiskt ha snön nu. för det vita är ju väldigt rogivande och ger lite mera ljus,,, Det som är tråkigt är ju att pulsa och skrapa rutor varje dag, 
Hoppas att ni alla får en bra dag 
Love & Light

Tjena nefer👋