3 November
God förmiddag på er
Gråmulet och regnet hänger i luften.. inte ett väder som inbjuder till promenader och utevistelse.. ☔️
Så jag tänkte varva datorn med att jaga katthår 😃
Önskar er alla en mysig söndag.. 🤗
Morning! Det regnar här, hoppas det åtminstone blir uppehåll senare för jag och vovvarna ska träffa andra pudlar och deras ägare. En blöt Pixie är ingen hit, hon fryser och vill bara bli buren innanför jackan, och då blir ju jag också blöt och kall… Albin däremot går fram som rena skogsmaskinen oavsett väglag, nöjd och glad ❤️
Tycker att det verkar vara som om det är stora städaredagen idag 🤔
Men gud vad fin vi alla kommer att få nu 😂
Usch för städning! Det skjuter jag på framtiden så jag kan använda grävskopan direkt strax innan jul😉😃!
Här har också varit gråmulet och regn med jämna mellanrum, fast solen lyste också i några minuter.☔️☀️
Jag och min kompis gick till Djurparken ändå, det var sista dagen de hade öppet nu i år. Tittade på alla djuren och bland annat "träffade" vi den nya elefanttjuren Yoga! Det var en stilig kille och bara 17 år, inte lika hög som sin företrädare men han har ju åren på sig han är långt ifrån färdigväxt! Det blir han när han är ca 20-25 år!😮
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Godkväll
Här har det också städats idag 👍 annars har det inte hänt mycket. Regntungt och dimma.
☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️
Sajtvärd på Lenormand
Den stora städardagen är det idag.. 😂