Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 640 ggr
Pagan
1

Godmorgon 1 november

Tjoho sade bara, sĂ„ vart det november.🙂Är det den trevligaste mĂ„naden pĂ„ Ă„ret? NÀÀ det tycker dĂ„ rakt inte jag. Helst inte nu med allt det grĂ„ och regnet som bara faller ner. Men en extra dos av D vitamin Ă€r ju inte fel. Lite piggelin blir man nog trots allt. Å det positiva Ă€r att vi har plusgrader iallafall.

Hoppas Ni fĂ„r en skön dag. Det Ă€r ju fredag!!😃

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

Skogshumblan
1

God morgon! En skön ledighet blev det. Skönt att gÄ hemma och skrota ett gÀng dagar! Trevlig fredag pÄ er!

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
1

Goder afton! MĂ€tt och nöjd, har haft familjen hĂ€r pĂ„ middag. Vi Ă€r inte sĂ„ mĂ„nga sĂ„ det Ă€r inte sĂ€rskilt betungande, Ă„tta personer kĂ€nns helt hanterbart đŸ™‚

Tarotstollan
2

TvÀttdag och sen ivÀg och köpa kattsand.
Denna helgen har vi dessutom fÄtt hit containers sÄ vi kan göra oss av med det vi inte vill ha lÀngre, vilket leder till ett vilt rensande pÄ vindar och balkonger för vissa.
SjĂ€lv hade jag bara en trasig nummerpresentatör och min gamla dator att kasta😕!
Fast den vĂ€gde ju en hel del och det kĂ€ndes i ryggen efter att jag slĂ€pat ut den!

Efter att jag flyttat bort den hittade jag lite nya husdjur som jag aldrig sett innan, var tvungen att titta i ett Lexikon vad det var för djur
.
De heter visst dammrĂ„ttor!😂

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

[Sol69]
1

God kvÀll pÄ er..

KvÀllen till Àra brinner ett litet ljus pÄ bordet och strÄlar sÄ fint..

Men jag Àr seg och trötter och har tappat energinivÄn.. Men nu Àr jag ju ledig nÄgra dagar och kan vila ut.. tur Àr vÀl det..

Önskar er en riktigt god kvĂ€ll och helg.. đŸ€—