Goddagens söndag 27 oktober
Godmiddag, klockan har ju passerat 12.
Har Ni ställt tillbaka klockorna?
Idag är det verkligen söndagsväder här. Regnar som attan, blåser så alla löv som klängt sig fast har fått släppa taget. Så det blir en innedag och allmänt slappande här.
Sitter och läser lite om zonterapi, många åkommor man kan bota på sig själv. Intressant.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej, ja det har vi - Tack för påminnelsen🙂
Alla klockor har ställts tillbaka där dem hör hemma….Bara bilen kvar.
Uppehåll idag och mulet på himlen, rätt så tort på vägarna.
Vet inte riktigt hur det kommer bli, vissa har ju talat om ett oväder i början av veckan pga väderläget över Brittiska öarna.
Visserligen varit ganska blåsigt men tror inte det blir så farligt.
Fortfarande varmt kring 14 grader:)
Fötterna kan nog vara viktiga för kroppen. Om inte annat så kan det märkas vid healing, jobbar alltid mycket på mig just i de området.
Fantastisk uppfinning, härligt med healing✨
Önskar alla en skön Söndag!

Hej Hoppsan!
Här är det vackert höstväder uppe på höjden. Började söndagen med tvättstugan som vanligt i morse. Har diskat och plockat lite och suttit och betalat räkningarna och surfat lite. Är trött som en gnu nu (nån som vet varför man säger så om gnun?). Maken är ledig med barnen nu på höstlovet och jag jobbar. Ska dock bara jobba ca 5 timmar i morgon då jag äntligen ska få träffa en dietist och lära mig allt om mina nya bekantskaper IBS och Gluten! 👍
Ha en fin höstlovsvecka (ni som har) och en fin höstvecka ni andra! 👻

nä, det har jag efterfrågat jag med, det där om gnun menar jag.🙂
I mitt naturmedicinska Lexikon kan jag läsa om de olika zonerna under foten och örat, ska ge det en chans i ett par dagar. har en del smärtsamma punkter i mellanfoten. Å det krasar som av sand/kristaller när jag masserar. Smärtsamt och vasst.
Här är det höstlov också, v.44. Men jag ska jobba. Var ledig hela veckan nu, har varit jäkla förkyld och det gav inte med sig. Efter 5 veckor var kroppen trött!! Energin bara tog slut. Men nu mår jag lite bättre så det ska nog gå bra.
Låter som det äntligen händer grejer fridelfina, hoppas ditt möte imon bär frukt så du kan komma till rätta med saker och ting.
Har inhandlat lite på hälsokosten i veckan som gick, ska kurera mig från allt vad tusan som härjar i min kropp. Ont ska med ont förgås hehehe, medicin ska ju som bekant smaka apa, och det gör det.
Å på tal om det, smaka apa?? Varför säger man så då😃
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Ja den här helgen gack ju undan. Jag längtar efter snö, det här regniga är inte kul alls. Här är lov v44 för barnen men på mitt jobb ska vi jobba i morgon och övermorgon. Ser fram mot konstruktiva positiva dagar med bara kollegorna. Blir inte så mycket sådant på vanliga veckor. Hoppas ni får en fin kväll & vecka!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godkväll från ett grått och Trist Norrland
Har inte gjort ett skvatt idag, inte nyttigt i alla fall. Det har tvättmaskinen fått göra. Har besökt en vän bara och pimplat kaffe. Visst är det lagligt med såna dagar också?
☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️
Sajtvärd på Lenormand
Åkerhumlan, absolut! Faktum är att det i min värld är nödvändigt med sådana dagar. Till och med dagar då man bara umgås med människor och inte rör ett finger hemma. :)
/ Skogshumblan
God kväll..
Har varit och jobbat idag. men det har varit sol och 15 grader ute.. inte alls tokigt för att vara så här års..
Hoppas att ni andra har fått njuta av helgen och har summerat alla goda som dåliga erfarenheter från veckan som gått och fått till er massor med goda lärdomar. 😃
Nu är det snart dags för mig att dra täcket över huvudet och sova så jag orkar jobbet i morgon igen,, 😴
Jag fick dryga sju kilo älgkött till hundarna häromdagen, har stått nu och gjort färs av den och paketerat i 92 stycken påsar, varje lagom för två portioner… blev lite smått ilsken ett tag för hushållsassistenten krånglade, men med lite våld så löste det sig 😈
Äter din hundar älgkött🤔 Vilken fin mat de blir serverade 😃
Tja, det var sånt som var bortrensat från det som skulle bli människomat. Det var lite granbarr och hårstrån, mycket senor och slafs. Inte sånt som jag vill äta 😛men hundarna är lyckliga! De fick sånt till frukost, Pixie höll på och skrubbade sig både länge och väl på mattan i vardagsrummet, så gör hon när maten varit extra smaskig 😃Till kvällsmat ska de få varsitt lite större lammben. (eller stort och stort, kanske inte för en schäfer men de är ju småsmå pudlar)
Har ju varit på seans nu i eftermiddag! Vi hade kul, skrattade och fnissade mycket! Var väl ca 16 personer och de flesta fick en hälsning.
Så även jag, bl.a. så nämndes tarotkort och ordet vägledning!
Vet inte om det var jag som skulle få vägledning av dem eller om jag skulle ge vägledning till andra. Får ta och fråga mediumet när jag träffar henne senare i veckan (förhoppningsvis).
Det var de två mediums som jobbar på "shopen", där jag brukar vara flera gånger i veckan. De jobbar ju separat när de är där men nu hade de kopplat ihop sig och det gav ju en del extra.
Kommer antagligen att boka in mig till nästa månads seans. Inte för att jag behöver mera hälsningar utan för att det är kul att komma ut lite och träffa likasinnade.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Stollan så spännande! Håller med dig om "att komma ut och träffa likasinnade". Kör hårt!
/ Skogshumblan