Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 635 ggr
[Sol69]
2

24 Oktober

God morgon på er alla!

Idag är det regn och rusk ute.. Men det skulle väl i alla fall vara varmt ute så man ska väl inte klaga. För det finns ju bara dåligt kläder och inte dåligt väder.. Glad

Önskar er en underbar dag vad ni än har planerat att göra idag..Jag skall strax åka till jobbet. Kramas

[Kottschejk]
1

Hej & god förmiddag! 🙂

Blåsigt här idag varvat med lite sol emellanåt. Väntar på de vill lugna ner sig lite så man hade hunnit ta hand om dem sista löven som ramlat.

Snurrar runt i virvlar ibland när vindbyarna kommer 🙂

Ser ut som det blir en fortsättning med målning av fönster och lite Windows. Kanske hoppar emellan med en liten läggning lite senare.

Eller så kanske bäst & lägga korten innan så man inte kladdar ner dem i onödan…Vore ju inte så lyckat 😃

Ha det så roligt alla!

åkerhumla
1

God dag alla

Här varvas vädret med duggregn och spöregn, uruselt väder alltså. Jobb halva dagen sen ska jag träffa en person, ska bli kul 🙂

Ha de bra

☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

åkerhumla
1

Revidering… 

Hämtade en feberrosig dotter med huvudvärk på Fritte, bara åka hem och bädda ner. En alvedon senare var det hopp och skutt igen. Gubben drog längsta stickan och får vara hemma i morgon med henne. Bara lite lätt avundsjuk… 😕

☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Skogshumblan
1

Tycks vara något som går hos oss humlor & humblor. Sonen blev hämtad tidigare idag. Han hade runt 40… Hoppas hans feber blir lika kortvarig som med dotera. Då är han pigg igen framåt söndag och kan få njuta av sitt lov!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
1

Blåsigt och omväxlande väder men mest regn.
Varit ute och nere på "shopen" som vanligt. Där det var överfullt med människor, mest män idag. Det brukar nästan alltid vara mest kvinnor!
Gick sen vidare och handlade lite mat till mig och katterna. Där träffade jag en kompis, på hemvägen sprang vi på en massa polisbilar mm.
Elfsborg spelar match mot något danskt lag, därav pådraget!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!