Godmorgon 23 oktober
Hoppas du mår bättre Pagan!?
Här ösregnar det och är runt nollan. Det var riktigt halkigt på väg till jobbet och maxfart efter glashal grusväg var 40. När jag äntligen kom ut på icke halkig väg var jag så slut och skakig att jag var tvungen att stanna och röka lite 🚬 Varför lär man sig inte att vänta på sandbilen även om jag blir 2 timmar sen? Bättre sen än att aldrig mera komma till jobbet.
Nu blir det fullt ös med elever hela dagen sen hem efter en förhoppningsvis sandad väg för lite "hemmapul".
Ha en bra dag!
☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️
Sajtvärd på Lenormand

Ja bättre mår jag allt. Vila och ta det lugnt är tydligen min melodi.🙂
Ja du varför är man så mån om att ta sig till jobbet att man riskerar hälsa, liv och lem. En gåta värd att begrunda. Människan är nog bra knäpp?!
Tagit sovmorgon igen och sedan varit ute på lätt promenad i blötan. Vi har plusgrader och gråväder. Idag ska jag förhoppningsvis komma mig in till stan och få handlat lite nödvändigheter så jag kan laga mat. Annars så fortsätter jag slappa runt.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Skönt att höra Pagan 🙂
☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️
Sajtvärd på Lenormand
Skönt att du mår bättre Pagan!
Åkerhumla, känner så väl igen det där att stressa som en idiot bara för att komma till jobbet i tid. Själv hade jag mitt jobb nära där jag bor men sprang och ramlade både på is och i lera för att komma i tid. Skadade mig ibland så de fick plåstra om mig på jobbet men i tid kom jag!
Vi hade ju instämplingsklockor, vilket visade exakt när vi kom till jobbet. Fick alltid skäll av cheferna när jag var sen!
Till slut fick jag nog av allt skäll, (var ju sjuk redan då) så råkade jag vakna för sent ringde jag och anmälde mig sjuk! Det hände inte så många ggr, kanske 3 ggr!
Har haft svårt att sova i natt pg. av värk. Grått och regnigt, inte särskilt inspirerande. Har varit inne hela dagen så får väl se vad kvällen har för trevligheter att bjuda på.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God kväll tjejer. Var rädda om er och riskera inte mer än ni har råd att förlora är mitt råd. Ha en fortsatt trevlig kväll!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.