Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 975 ggr
Äkerhumla
2

God Morgon 22 oktober

Pagan verkar ha försovit sig 😉

HĂ€r har vi en kylslagen morgon med -15 hemma och sjĂ€lvklart den enda morgonen dĂ„ man glömt koppla bilen i vĂ€rmaren đŸ„¶

Blir en lÄng arbetsdag med lektioner och möten fram till 17 sen blir det nog soffan resten av dagen. Orken rÀcker inte riktigt hela vÀgen sÄna hÀr dagar.

Ha en bra dag!

☀ skiner alltid bakom molnen
❇ Mañana es un otro dĂ­a ❇

SajtvÀrd pÄ Lenormand

[Kottschejk]
1

Huu det lĂ„ter jobbigt đŸ„¶

HÀr Àr det milt, en 12-13 plusgrader.

Kommit en del regn under natten & morgonen, grÄtrist höstvÀder.

HÄller pÄ och reparerar lite gamla fönster, kittar och mÄlar.

Varvat med lite annat smĂ„fix đŸ™‚

Tack detsamma Humlan!

Pagan
1

Jag tog beslut igÄr att ta ledigt denna vecka. KÀnner mig som en skurk. Men jag kÀnner att jag mÄr som skrutt och energin Àr bara borta. LÄngvarig förkylning kan uppenbarligen sÀtta sina spÄr. Har sovit och sovit. Ska nog sova Ànnu mer.

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

Äkerhumla
1

#2 Det gör du helt rĂ€tt i Pagan! Krya pĂ„ dig 🙂vi hĂ„ller stĂ€llningarna. đŸ€—

☀ skiner alltid bakom molnen
❇ Mañana es un otro dĂ­a ❇

SajtvÀrd pÄ Lenormand

Pagan
1

Tack sötis đŸ€—

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

[Sol69]
2

God dag pÄ er..

Burr Ă„kerhumlan de va kallt đŸ„¶

HĂ€r Ă€r det 9 plus och regn i stora lass ☔ Höst ja de kan man nog kalla det.. 

Kottschejk vad duktig du Ă€r..👍 Jag Ă€r nog inte den som skulle vĂ„ga mig pĂ„ att fixa fönster sjĂ€lv, Är vĂ€l dĂ€rför jag inte bor i hus.. Har ju ingen som kan hjĂ€lpa mig med sĂ„nt och ej rĂ„d att köpa hus sjĂ€lv heller.

Pagan hoppas att du blir bĂ€ttre snart.. 🙂Jag kĂ€nner ocksĂ„ att jag Ă€r extra trött nu och sover lĂ€ngre Ă€n jag brukar nĂ€r jag jobbar kvĂ€ll eller Ă€r ledig.. Är det nĂ„got i luften som suger ur energinđŸ€”

Nu ska jag fixa lite hemma och dona.. sen blir det jobb i kvĂ€ll.. trots vĂ€drets makter.. 

Ha en bra dag allesammans  đŸ€—

[Kottschejk]
1

#5 đŸ˜ƒ Tack!

Ja man kan inte göra annat Àn försöka sÄ gott man kan.

GĂ€ller bara att va rĂ€dd om rutorna, lite som skrapa is pĂ„ bilen đŸ„ł

Det har sin charm med Ă€ldre hus men sĂ„ tar det ju sin tid ocksĂ„ om man vill göra grejer sjĂ€lv. Å sĂ„ lĂ€r man sig lite i sĂ€nder vartefter man hĂ„ller pĂ„. Hoppas ni haft en bra dag allihop!  

HĂ€r ljusnade det frampĂ„ eftermiddan t.o.m solen tittade fram â˜€ïž

Trött hĂ€r ocksĂ„ nu sĂ„ ska vila jag med en stund med lite kaffe👍

Hoppas Pagan mĂ„r bĂ€ttre đŸ‘‹

Jessica HollÀndare
1

Krya pÄ dig Pagan!!!

SjÀlv hoppas jag pÄ att jag jobbar sista natten inatt dÄ. Ringde försÀkringskassan innan idag, dom hade inte ens kollat pÄ min ansökan om graviditetspenning!!! SÄ nu satte han en skynda-pÄ-bock pÄ den dÄ den ska börja gÀlla pÄ mÄndag hoppas jag.. Sjukt..

Annars hĂ„ller jag med mĂ„nga av er andra. Är sĂ„ ruskigt trött sĂ„ jag vill bara sova!! Men lite svĂ„rt att sova nu nĂ€r jag börjar bli stor.. Kan inte ligga hur jag vill och den dĂ€r jĂ€kla halsbrĂ€nnan!! 😛LĂ€ngtar tills det lilla livet hittar ut.

Kram pÄ er!!

Tarotstollan
1

Ja, krya pĂ„ er alla sjuka och trötta mĂ€nniskor! ❀
HĂ€r Ă€r en till som Ă€r trött men det har jag ju varit i mĂ„nga Ă„r, annars skulle man vĂ€l skylla pĂ„ Ă„rstiden eller det grĂ„a vĂ€dret!
I natt sov jag 11 timmar med korta avbrott för toabesök, t o m  katterna föredrar att sova Ă€n att vara uppe och busa vilket jag naturligtvis Ă€r tacksam för.
Var ute en svÀng i det mulna vÀdret, uppehÄll i alla fall och +12 .
Var nere i "shopen" och diskuterade lite om ett tarotkort och lite om energierna dÀr nere.
Gick sen och hĂ€mtade veckans Sudoku, sĂ„ jag har nĂ„got att fundera pĂ„ senare i kvĂ€ll. Har faktiskt nu lyckats med konststycket att vinna 2ggr!

#7. Ja du Jessica, de gör inte mÄnga knop dÀr nere! Hoppas att du fÄr ledigheten beviljad! Antar att du dricker mÀngder av Novalucol eller nÄgot liknande för halsbrÀnnan dÄ?!
Har en kompis inskriven dÀr nere som lider av vÀrk mm men hon fÄr vÀnta pÄ sin hjÀlp fram till i jan-feb för nu satsar de bara pÄ ungdomar, det har de sjÀlva talat om för henne!

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!