Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 322 ggr
[Sol69]
1

19 Oktober

God morgon på er alla..

Sitter här med mitt kaffe och njuter av ledigheten.. Men ska väl snart börja fundera på att starta min dag.. 😃

Kylskåpet är tomt efter en veckas jobb, så blir att handla lite.. och fylla på.. Men vem vet jag kanske hittar något annat skoj på vägen,,

Njut av dagen och leta efter de små ljusglimtarna och ta fram dem i ljuset och le åt det som är mindre bra. för om man ger det som inte är bra så blir det ju etter värre.. 🤔

Glöm inte att lägga ut alla era lekar i månens trolska sken och rena dem i natt..

Ha en mysig lördag.. 🤗

Pagan
1

Godmorgon Sol

Här sov jag länge i natt och är nyss hemkommen efter promenixen med stavarna. Gott och friskt ute, men ingen sol.

Jag har låtit vissa "viktiga grejer" ligga i ett fönster sedan förra fullmånen, så nu sluter jag cirkeln och ska göra lite kul i dag😉

I kväll ska jag bort på middag, det ska bli trevligt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

God kväll. Har haft en rätt ok dag, den gick lite fort. Skulle behöva ge mig ut och springa lite för att ladda om men orkar inte:P Ha en skön kväll alla

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
1

Jag har hunnit med att få en ren bil och rena golv och sen fylla på kylen.. Så nu måste jag väl börja tänka på mat.. Innan jag tar helt kväller och njuter av ledigheten,, 😃

åkerhumla
1

Just ja! Fullmåne och saker i fönstret… det hade jag helt glömt bort 😕 kanske beror på att jag för en gångs skull har sovit bra vid fullmåne.

Idag har vi haft sol, har varit hos en vän och diskuterat lite affärer. Vi ska slå våra påsar ihop med vissa saker. Blir nog bra det här 🙂

☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand