Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 807 ggr
Pagan
1

14 oktober

Godmorgon mĂ„ndag🙂

Japp, sÄ var det mÄndag igen. Vecka 42 nu och det betyder ju att det Àr ca 10 veckor kvar av 2013. KÀnns liiiite underligt va?

Idag Àr det jobb som vanligt och ska ev. ivÀg pÄ plastparty i afton. Har inte riktigt bestÀmt mig.

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

imke
1

Godmorgon.

Ja det kÀnns vÀldigt konstigt att ett Är till snart gÄtt. Det gÄr alldeles för fort tycker jag. Jag hinner inte med allt jag vill göra!! :-P

Vad Àr det för plastparty fröken Pagan ska ivÀg pÄ dÄ?

SjÀlv vÀntar jobb hela dagen fram till 15 nÀr jag ska med min mellersta son Theo till tandlÀkaren :-) Och ikvÀll vÀntar Yoga. Ska bli kul! :-)

Ha en hÀrlig dag!

🙂

Those who don't believe in magic will never find it HjÀrta

Skogshumblan
1

God mĂ„ndag morgon! HjĂ€lp, 10 veckor? Ush vad Ă„ret gĂ„tt fort. Men jag har ju haft roligt sĂ„ dĂ„ gĂ„r tiden ju fort eller hur det var
 I natt kom min dotter över till vĂ„r sĂ€ng, hon var kokhet sĂ„ idag Ă€r det sjukstuga. Hoppas ni alla fĂ„r en kanonfin dag och vecka!

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag..

Idag Ă€r en seg och grĂ„mulen dag och jag fĂ„r inte mĂ„nga knop gjorda.. KĂ€nns att man har jobbat i helgen,, 😮

Men ska vĂ€l se om jag fĂ„r lite ork och fixa lite hemma. Men ibland Ă€r det skönt att bara skrota runt och inget göra.. 😃

Har passat pÄ att dra dagens tarotkort.. Ur pagan leken..Initiate of wands blev det..

PĂ„ kortet stĂ„r det en man som har tĂ€nt en eld och ser lugn och harmonisk ut och pĂ„ nĂ„got sĂ€tt bidar sin tid.. SĂ„ pĂ„ nĂ„got sĂ€tt kĂ€nns det som om nĂ„got har tagit sin början och att det brinner sakta men sĂ€kert. men att denna dag Ă€r till för vila och Ă„terhĂ€mtning. Innan elden har tagit fart och det börjar att rulla pĂ„ igen.. Kortet kĂ€nns vĂ€ldigt lugnt och harmoniskt.. 

Men jag har ju ingen man i min nĂ€rhet sĂ„ jag har ingen aning om vem denne man Ă€r och vad han har för koppling till mig đŸ€Men de lĂ€r jag vĂ€l mĂ€rka va det lider. 😎

Har ni nĂ„gra tankar om detta kort đŸ€”

Nu vet jag inte om bilden blev perfekt. Àr ju skumt inne idag

Skogshumblan
1

Det Àr ju mycket orange och gult i bilden. Och blÄtt, vad sÀger fÀrgerna i bilden dig?

/ Skogshumblan

[Sol69]
1

BlĂ„tt tror jag att jag tĂ€nker pĂ„ kĂ€nslor.. och grönt stĂ„r för harmoni.. gult för solen och harmonin.. ljuset.. orange vet i katten va de stĂ„r för đŸ€”

Men har varit en lugn dag men mycket nya insikter tror jag 😃

Skogshumblan
1

Du ser, nya vinklar. vad orange symboliserar beror pÄ vilka parametrar du tolkar efter. Jag gÄr efter chackrafÀrgerna, men alla gör som de kÀnner funkar bÀst.

/ Skogshumblan

Pagan
1

ja du Imke, plastparty, div plastattiraljer frĂ„n kĂ€nt företag😉har redan en del byttor och koka risgrynsgrötburk mm och en lökhackare som e helt suverĂ€n. Men jag fick ju klart bestĂ€llt ett par grejer till i kvĂ€ll, sĂ„nt man bara inte kan leva utan och som kostar skjortan förstĂ„ss. NĂ€sta vecka vankas kryddparty😃 man fĂ„r ju gynna de extraarbetande kompisarna lite. Men det fĂ„r allt gĂ„ en lön emellan.

SajtvÀrd Tarot

Skogshumblan
1

Plastparty kan vara najs. Är galet dyrt men kvalitĂ©n oslagbar! Kryddparty lĂ€t spĂ€nnande.

/ Skogshumblan

Pagan
1

japp, deras buljong utan glutamat Å E nummer e kanoners, Ă„ vitlökskryddan Ă€r verkligen en krydda för tillvaron. Den Ă„ creme fraiche till grillat kött/fisk Ă€r outstanding. Kan inte jĂ€mföras med nĂ„got annat. SĂ„ klart vĂ€rt det!

SajtvÀrd Tarot