Gosöndag
Goddagens
ja nu är det sköna söndag i gen. Slappar runt här för fulla muggar och har väl inga direkta planer för dagen.
Lite pyssel och lite städ lär det väl bli men inga jobbiga aktiviteter.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Go söndag! Här är så fint väder. Fick lära mig av en polsk dam att dessa soliga dagar kallas för Guldhöst i Polen. Färgerna som löven har i solskenet glimmar i guldfärger. Har svängt ihop en äppelpaj, lite go middag och slappat. Behövs! Ska fortsätta ladda inför veckan. :) Ha en fortsatt fin söndag vänner!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Go kväll på er..
Hemkommen från jobbet och en healing stund..
Trött men på ett skönt sätt.. Kände redan innan att denne person började öppna upp sig innan denne frågade om han fick ge mig healing.. och när han körde på mig blev det varmt och det va som om de stack i kroppen av energierna som kom i omlopp..
Snart dags att inta soffan och vila.. 😴
Här började det väldigt molnigt men vid 14.30 sprack det upp och solen kom fram. Precis lagom när kompisen och jag skulle gå till Djurparken, där strosade vi runt i ca 2 timmar. Inte mycket folk alls, så det var verkligen skönt och avkopplande.
Sen traskade vi genom en liten skog strax utanför Parken och kom ner på det nya vägbygget där vi gick och tittade lite grand hur det ser ut från insidan så att säga. Bygget skall inte vara klart förrän på hösten 2014, på helgerna finns det ju inget folk där så då kan man ju gå och snoka lite grand.
Kan säga att vi inte var ensamma på "utgrävningarna", det kom åtskilliga joggare och flera precis som vi som promenerade och såg sig omkring!
Så nu sitter jag här i soffan, äter och vilar min onda rygg och väntar på att programmen på tv skall börja.
Ha en fortsatt bra söndag!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God kväll
Här har vi haft en solig men blåsig dag. Själv är jag trött som en gammal hund. Dottern haft övernattningsfrämmande fredag till lördag och då blev det inte mycket sova. Blev inte mycket sova natten till idag heller. Jag drömmer massor nu och sen har magen rasat av all lök som skolan öser i maten. På 10 minuter är det lagligt att gå sova så då ska jag inta lopplådan så får jag se i morgon bitti om det blir viloläge eller jobb.
☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️
Sajtvärd på Lenormand