Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 445 ggr
Pagan
1

11 oktober

Godmorgon fredag🙂

HÀr ska vi bli uppvaktade med sol under dagen och det ska bli najs. Det kom visserligen en liiiiten glimt redan igÄr, men den hade svÄrt att ta sig igenom de tunga molnen.

Har en pirrkĂ€nsla i magen i dag😃Vad det beror pĂ„ vet jag inte riktigt, men det kĂ€nns dödsskönt i kistan. Kanske nattens drömmar lever kvar i det undermedvetna? 

Först jobb sedan in till staden i eftermiddag.

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

Tarotstollan
1

Solsken och fint hÀr ocksÄ! Tog en liten promenad i det sköna vÀdret och tittade lite grand pÄ hur lÄngt de hunnit med det nya vÀgbygget.
Rena kaoset, vad annars!
Det blir nog bra nÀr det blir klart men just nu Àr det fruktansvÀrt att försöka ta sig fram mellan avspÀrrningar och omdirigeringar. Skönt att jag inte behöver köra bil dÀr i, det rÀcker med att försöka ta sig vidare gÄendes!

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

[Sol69]
1

God kvÀll pÄ er..

Sitter hĂ€r och kĂ€nner mig trött och orkeslös efter en vecka av mycket hĂ€ndelser som tagit pĂ„ krafterna.. đŸ„”Vet inte ens vad jag ska skriva för jag orkar ej tĂ€nka 😓

Men vill i alla fall önska er en mysig fredagskvĂ€ll och helg.. đŸ€—

Jessica HollÀndare
1

Åter pĂ„ jobbet för en jobbhelg innan jag Ă€r ledig en vecka. KĂ€nns vĂ€l sĂ„dĂ€r. Ruskigt trött och medtagen, men annars ska det nog gĂ„ bra. FĂ„r ta det lugnt inatt. 🙂

Vart en fin dag idag. TyvÀrr har jag vÀl vilat bort mycket av den, men jag var ute en svÀng med illermonster i alla fall

Ha det bÀst alla!!

fridelfina
1

Sitter och Ă€ter ostskivor och undrar vart denna arbetsvecka tog vĂ€gen
 Hann som vanligt inte med allt jag velat. Men det kommer en arbetsvecka efter helgen igen sĂ„ det ordnar sig đŸ€”

Ska till en fd arbetskompis pĂ„ fika och "klĂ€dförsĂ€ljningsparty" i morgon och pĂ„ söndag kommer makens lillebror och ev hans 4 Ă„riga dotter pĂ„ besök.

Önskar er en god natts sömn och en fin lördag!