Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 748 ggr
Pagan
1

8 oktober

Godmorgon tisdag

Hoppas Natten varit god. Själv har jag sovit som en stock!! Helt vimmelkantig då klockan ringde. Drömt en massa som jag genast glömde. 

Idag står det jobba och veckohandel på agendan, får se vad som mer ska fylla dagen innan jag är hemma.

Hoppas Ni får en bra dag🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

*ramlar sömndrucken in* Godmorgon. Dags att göra tisdagsmorgon och sen jobba. Hoppas ni får en skön tisdag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
1

God kväll på era alla..

Har varit en underbar dag idag med 15 grader ute.. men det har blåst en hel del. Bäst att passa på att njuta av värmen för snart är det säkert kallt och snö ute.. 🥶

Idag har jag hunnit med ganska mycket förutom att jobba. hunnit med en fika ute med en väninna och köpt lampor till fönsterna.. Som jag har satt häftmassa under. hoppas katterna låter dem stå kvar. i alla fall är de svårare att riva ned nu. 🤔

Sen va jag inne och fynda lite kläder. Kappahl hade rea 👍 Men snart är det nog dags leta efter vinterskor och jacka..

Ha en bra kväll på er alla 🤗

Tarotstollan
2

Mulet men uppehåll tills vid 18.30 tiden då det började dugga. Nu vräker det ner.

Har inte gjort mycket av värde idag, var ute en sväng och lämnade in Sudokut. Var inne på "shopen" en kort stund och fick reda på att nya tarotlekar är på väg in. Skall bli kul och spännande och se vad det är han köpt hem!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2

ja vinterjacka, det är nåt jag behöver införskaffa. Men jag hatar att gå i affärer!!

Här är det iallafall uppehåll just nu, men mer nederbörd lovas, kul…….not! 

Nu nattinatti, sov så gott raringar ses imon❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2

Godkväll!!

Åter på jobbet. Förra natten var hemsk, inte pga jobbet utan för att jag fick så himla ont och var så trött. Hoppas på att få havandeskapsledigt. Har ansökt och väntar på svar. Annars får jag nog sjukskriva mig…

Ha det bäst alla!!

Tarotstollan
2

Det låter inget vidare Jessica! 🤗 Hoppas att de beviljar dig ledigt! Hur lång tid har du kvar innan bebisen skall anlända?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
1

Håller med Stollan Jessica!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
1

25 december är det beräknat till. 🙂

[Sol69]
1

Spännade kanske blir en fin julklapp på julafton annars 😃

Jessica Holländare
1

Jag håller på att övertala honom/henne att komma runt lucia. 😛

[Sol69]
1

Du får väl storstäda och springa i trappor och sånt när du tycker det är dags.. 😃