Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 771 ggr
Pagan
1

10 oktober

Godmorgon Torsdag.

Jajamensan, torsdag sade jag. Oh my! Time is flying. Satt upp och såg på Super natural i går, så jag får skylla mig själv att jag är trött. Men så spännande!

Solen ska ev. visa sig i eftermiddag, han är varmt välkommen efter allt gråväder. Helgen ser ut att bjuda på vackert väder så det ska bli himla najs.

Jag är fortsatt förkyld, väldigt vad det blev långrandigt, pratar som Bonnie Tyler, men inte så ofta och mycket!😛

Hoppas Ni får en bra dag, vad i än hittar på. Själv ska jag jobba och sedan sova tror jag😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

God eftermiddag! Den,här dagen försvann i ett huj! Nästan läskigt att inte veta riktigt vad jag gjort mer än åka till/ från jobbet. Men det är ju torsdag kväll, en dag kvar att jobba innan helgen, gött!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll på er alla tarotälskare

Hoppas ni haft en bra dag,, jag har varit ledig idag så kan inte klaga. Men klagar ju inte annars heller för trivs med mitt jobb och med mina kollegor.. Men tiderna i vården kan man ju bli knäpp på. 🤪

Men de blir en lugn kväll framför tv och datorn.. kanske ska kolla va det är på tv så jag vet 🤔

Tarotstollan
1

Har knappt sovit något i natt eftersom jag haft ont i nacken, somnade så skönt vid 8 tiden i morse men pyttsan att jag fick sova!!😡
 Väcktes av telefonen vid 11- tiden, en man som ville bjuda mig på ett möte i kväll vid 18.30! Skulle ha telefonnummer till min kompis och allmänt rörigt……
Kunde inte somna om igen och nu sitter jag här irriterad till max eftersom jag har försökt få tag i andra som kunde förklara vad detta möte skulle gå ut på! Fattade ju inte i sovande tillstånd allt han sa!🤦‍♂️🤪 Hittade en person men hon skulle inte gå så då struntade jag i det också!
Man ringer väl inte samma dag och bjuder när de vetat om att det skulle bli möte i flera veckor innan?!🤔😡
Jag är väldigt lättirriterad och blir stressad för minsta sak, så det är därför jag blir så arg!

För övrigt soligt och vackert, hade planer på att gå ut men det blev ju inte så p g av ovanstående!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!