Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 513 ggr
Pagan
0

Skönasöndag 6 oktober

Godförmiddag

Ja än är det väl inte middag riktigt men väl sent för godmorgon känner jag. Vädret fortsätter vara gråtrist och regnigt. jag är lite bortskämd efter all sol i höst uppenbarligen för jag blir på trist humör. tror jag ska pyssla lite med korten i dag, yoga och meditera för att komma i bättre stämning. Vad ska Ni fylla er söndag med?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
0

God lunch..

Nu är det dags för mig att fixa lite mat..

På förmiddagen va jag ute och gjorde i ordning mina utemöbler inför vintern  så nu kan de komma snö Snowstorm Men helst kan de vänta tills 13 december. 🙂

I eftermiddag så funderar jag på att gå ut på en promenad och ta lite kort om vädret håller i sig.. för här är det soligt och fint just nu,

Men borde väl fixa och dona lite hemma också. Fast får väl se om andan faller på.. De är ju si och så med det ibland 😃

Ha en fin söndag på er alla

Tarotstollan
0

Tagit det lugnt som vanligt. Sov extra länge och sedan tog jag ett långt varmt bad, passade på att läsa ut boken "Stad av skuggor" av Cassandra Clare. Inte dum alls, skrivit lite åt Harry Potter hållet, enkelt språk så det flyter på. Kanske mest en ungdomsbok men det gör ju att man håller sig ung längre😂!

Sitter just nu och kollar på "Morden i Midsomer" !
Ha det fortsatt bra!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!