Tarot iFokus

Tarot

Etiketttolkningar
Läst 584 ggr
åkerhumla
0

Tolkhjälp eller?

Jag har dragit "Dagens Änglakort" och fått upp kortet Änglarnas omsorg ett par dagar. Jag ska ge mina bekymmer till änglarna och låta dom bära mina bördor. 

Vad jag inte får ihop är mina bekymmer… det låter kanske klyschigt men just nu har jag inga bekymmer, inte vad jag kan komma på iaf. Har två timmar i bil totalt per dag och dessa två har gått till att fundera på VAD det är för bekymmer. Vet änglarna något som inte jag vet eller? 

Kan det vara så att det handlar om då jag ska tillbaka till mitt gamla jobb i januari? Det känns liksom så långt borta, fast jag får iof lite lätt ångest vid tanken. Vill inte heller tänka på det. Eller är det hur jag går och grunnar på hur jag ska få rull på företaget? Det ser jag dock inte som ett bekymmer…

Blev någon klokare än jag?

☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Pagan
2

Att ge sina bördor till änglarna och sedan gå å fundera på sina bekymmer i flera dagar, låter bekymmersamt Humlan.

Rådet du fick var ju att släppa bekymren hörru!!😂

SÅ vad du än kan ha för bekymmer så vill änglarna låta dig veta att de tar hand om det, så släpp taget och sluta tänk.

Fruntimmer!!😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

åkerhumla
0

😂 Tack för kvällens skratt Pagan. Du har så sant, varför gå och fundera? 🙂

Sajtvärd på Lenormand

Pagan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Prexis

Don´t worry be happy😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Malava
0

😂Tänk om man bara hade det beskymmret, att beskymmra sig om man har nåt bekymmer😂

Vilket beskymmer åkerhumlan, näe släpp o glad😃❤️KRAM

åkerhumla
0

Haha kanske får kortet för jag funderar varför jag fått kortet 🤪

Tokigt blev det och skrattat har jag gjort 😂

Tur ni står ut med mina tokigheter 🌺

Sajtvärd på Lenormand