24 september
Godmorgon tisdagđ
Ja vad ska denna dagen fyllas med tro?
Hoppas Ni mÄr bra i dag och fÄtt sova gott. SjÀlv vaknade jag redan vid 3 och det var omöjligt att somna om, sÄ jag gav upp. Nu har jag druckit ett par koppar kaffe och piggat pÄ mig lite iallafall. HÀr ska vi fÄ vackert vÀder idag och det gör ju livet lite trevligare. Fast Àn Àr det becksvart och bara +2.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
God morgon đ
HĂ€r fortsĂ€tter höststormen riva men mycket blĂ„st och regnskurar. đ„¶ Ska idag prata med chefen om ett beslut jag tog igĂ„r, kĂ€nns skönt att ha fattat beslutet đ nu hoppas jag bara att det gĂ„r som jag vill.
Sen blir det utvecklingssamtal med lillan, ska bli intressant hur det gĂ„r. Hon Ă€r sĂ„ lik mig, myror i brallan och en riktig slarver. Det gör mig visserligen galen idag dĂ„ busskort och klĂ€der konstant Ă€r borta đĄ
Ha en bra dag đ
âïž skiner alltid bakom molnen
âïž Mañana es un otro dĂa âïž
SajtvÀrd pÄ Lenormand

LÄter som det Àr mycket pÄ gÄng nu Humlan, men gott att du kÀnner att du Àr pÄ rÀtt vÀg.
12 timmar!!!! jösses Sol. SÄ mycket sömn pÄ en gÄng vet jag inte om jag nÄgonsin lyckats med, jo kanske i tonÄren dÄ. Hoppas jobbkvÀllen blir ok.
Jag har snörvlat hele dan. Mina arbetskamrater har allihop mer eller mindre spridit sina baciller i veckor nu sĂ„ klart att man inte kan stĂ„ emot dĂ„. SĂ„ jag har inte ett dugg dĂ„ligt samvete över att smitta dem tillbakađ
Nu dricker jag ingefÀra i massor och hoppas det ska ta udden ur det vÀrsta.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
Hej Pagan. Inte fullt sĂ„ lĂ„ng dag idagđ
Ta skivad rĂ„ lök pĂ„ en hĂ„rdbrömacka sĂ„ blir d skillnad, Ă„ gott e d Ă„xĂ„đ
Ha dđ
GodkvÀll! Har suttit i telefonen mer Àn halva dagen med olika mÀnniskor och diskuterat om veterinÀrer och annat.
NÀr klockan var 17 tog jag pÄ mig klÀderna och gick ut för en kort promenad. Sprang pÄ min kompis sÄ vi gick runt i affÀrerna och sen tog vi en varmkorv och dricka.
Sen gick vi runt lite mer men det var sÄ kallt sÄ vi fick avbryta och gÄ hem var och en till sitt.
SĂ„ nu skall jag grĂ€va fram min tunnaste vinterjacka och ett par vantar, det Ă€r nog dags nu!đ
Ha en fortsatt trevlig kvÀll!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!