Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 743 ggr
Pagan
1

Måndag 23 September

Godmorgon Måndag

Vaknar till ett grått landskap, men här lovas det uppehåll och en liten solglimt framåt dagen. Men det är jacka på som gäller för det blir ingen värme direkt.

Trött är bara förnamnet😴Känns som om jag nyss gick och lade mig. 

Hoppas Ni får en bra dag och att Ni sovit gott.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ford -57
1

Morning, ny dag, ny vecka … ……….., Tittar upp och ser stjärnorna glimma, ser ut å bli fint idag, skönt, trött på gråväder nu. 

Dax att ge sej ut på vägarna igen, får se vad Måndan har i sitt sköte.

Hej so long🙂

åkerhumla
1

Godmorgon

Klassdag med eleverna och sedan möte, jag hatar möten 😡

Sen ska jag hem och skingra tankarna i vedhuset en stund. 🤪

Fick änglakortet Tröst idag och jag lär behöva det sen… efter mötet…

Nu låter jag neggo, solen skiner snart ☀️ lite positivt i alla fall 🙂och gigantiska altanen är snart klar 🥵 Den blir så fiin 😍

☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

fridelfina
1

Hallojsan Tarotvänner!

Här har varits hos doktor på återbesök - levervärdena är bättre än någonsin, men jag har fått diagnos IBS och antagligen glutenintolerans. 🤔Så nu är det att sätta sig in i vad detta innebär, verkar rätt likt LCHF som jag ju vet att jag mått bra på. Kanske lättare att vara diciplinerad nu när jag vet att jag inte tål mjölprodukter (vete, korn och råg då) at all!?

Mår bättre i kroppen, förutom nacken och korsryggen då…

Vackert höstväder har det varit idag, man skulle egentligen ta semester och njuta lite utomhus när det är så här fint!

Önskar er en finfin vecka, vad ni än gör!

//Fridelfina

Ford -57
1

GoKväll på er alla sköna😎 

D blev full dag idag där ute på dåliga vägar, me nack o ryggvärk, men d e bara å bita ihop å ösa på så gott d går🙂

Nu är regnet tillbax, Men…. efter regn kommer solsken😃

Nu är det horisontala som gäller en stund igen😴

Nattinatt på er😴

Tarotstollan
1

Solsken och fint väder på dagtid, kvällar och natten är det kallt och jag har redan börjat att småfrysa inomhus!
Trött (och ledsen) här också, fast det beror nog mer på privata bekymmer än sömnbrist!
Varit ute på en kort promenad och träffade en kompis nere på "shopen" där vi diskuterade mässan. Sen gick vi vidare för att handla lite mat och då passade vi på att fika också.
Kom hem så jag han se halva programmet av "Vem tror du att du är?" med Björn Skifs och nu tittar jag på "Det okända"!

Ha det bra!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1

👋Hej på er

Åkerhumla, jag hoppas mötet gick bra  dag. Trevligt med stor altan. kan ju vara najs att inreda i tankarna i vinter.

Oj då Fridelfina, ömsom ris ömsom ros det där. Men LCHF låter ju som ett bra alternativ ja.

Låter besvärligt Ford, med din värk, hoppas du får sova gott trots allt, för annars blir det ju än svårare att ösa på i vardagen.

Missade Björn Skifs, men såg det okända Stollan. Sänder en kram för att lindra "det privata" (skriver mer sen).🤗

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot