Kontrollbehov
Med risk för att bli illa omtyckt skriver jag nu detta.. Jag vet inte om det bara är jag eller om fler känner igen sej. Men jag gjorde mej av med mina tarotkort det sista för att jag kände att det blev en liten besatthet. Det som bara var för skoj skull för att träna upp min skicklighet blev lite för mycket. Att jag glömde bort att tänka själv.
Nu jobbar jag bara med intuitionen.
Jag har även tänkt på de som vill ha olika trollformler/spells, på att.. exempel: "en kärlek ska komma tillbaka till en" istället för att själv eller låta universum jobba åt en. Man vill ge sej in i att kontrollera andra. Har själv varit med om andra som get sina dåliga energier & påverkat en dag Pg.a. kontrollbehovet att vilja ha en person för sej själv.
(Nu menar jag inte att alla är besatta & har kontrollbehov)
Men jag undrar om ni kan komma på er själva med det ibland liksom jag.
Det är så lätt när man känner sej maktlös i en situation.
Jag har själv upptäckt att allt går lättare om man bara låter universum jobba för sej & att allt har sin plats & mening. Kanske inte på det sätt man själv hade tänkt sej från början. Men man inser människors plats & lärdommar i sitt liv. Istället för att försöka påverka det med spells. Prata ut direkt med nära & kära istället.
Däremot så har tarotkorten hjälpt mej & förberett mej mkt inför olika prövningar & upplyst mej om när jag bör se upp för vissa vägval.
Bara lite tankar! Ingen kritik till någon! Någon som känner igen sej liksom jag??
Nej, jag känner inte igen mig alls!
Å andra sidan använder jag inte mina kort till att styra mitt liv eller andras liv. Jag har dem som komplement till mina egna tankar och idéer, de kan ge mig andra vinklingar och svar som jag inte tänkt på innan.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tog bort några ord, inget snack om ondskan här//Amandla
Här är en dikt skriven till en dam som sett änglar i hela sitt liv… hon fick den av självaste ÄÄ Mikael direkt som ett meddelande från gud, att läsa högt eller tyst i alla lägen som behövdes….
" _De helande änglarnas bön,
som bärs från gud av Mikael, Hans ärkeängel.
Låt Dina helande änglar,
Din himmelska härskara sänka sig över mig
och över dom jag älskar.
Låt mig få känna kraften från Dina helande änglar,
och ljuset från dina helande händer.
Låt helandet börja
på de sätt som gud vill.
Amen_
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.