Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 1591 ggr
Pagan
2

Fredag 20 september

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

Godmorgon fredag

Veckan bĂ€sta dag, tycker iallafall jag😃

Just nu uppehÄll, fast det har regnat under natten och blÄst en massa. Det t.o.m Äskade! Lite underligt tycker jag dÄ det inte varit nÄgon vÀrme att tala om senaste dagarna. Hösten har tagit ett stort kliv senaste dagarna. Idag ska vi fÄ vackert vÀder sÀger yr.no och det hoppas jag pÄ.

Jobbar som vanligt, sen ska jag inte göra nÄt vettigt alls om jag fÄr bestÀmma.

Favorit i repris😂

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

Äkerhumla
1

Goddag HĂ€r har teletekniker varit och svurit över vĂ„ran vĂ€rdelösa tĂ€ckning. Regnar gör det sĂ„ jag sitter inne och virkar, tittar pĂ„ Ă€nglar och totalignorerar stĂ€dbehovet. Ska fundera lite pĂ„ ett jobberbjudande jag fick idag
 det kanske löser sig :-)

☀ skiner alltid bakom molnen
❇ Mañana es un otro dĂ­a ❇

SajtvÀrd pÄ Lenormand

Farwuq
1

Hos mig i djupa södern har det varit en fin dag. jag kunde sitta ute i solskenet pÄ innergÄrden pÄ jobbet och kÀka min medhavda lunch.

☀

VĂ€rd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sol69]
1

God kvÀll i stugorna..

Idag Ă€r det fredag och jag har en hel helg att njuta av och fĂ„ lov att vara spontan.. Ser fram mot att inte ha nĂ„gra mĂ„sten och att bara vara och göra det jag kĂ€nner för just nu.. 😃

Ha en trevlig kvĂ€ll och helg.. đŸ€—

Tarotstollan
1

Fredag och tvÀttdag. TrÄkigt Àr bara förnamnet men har ju inget val, antingen tvÀtta eller gÄ naken! Vill ju inte skrÀmma folk sÄ de ringer polisen, sÄ det blir till att tvÀtta och ta pÄ sig klÀderna.
Solsken och underbart under dagarna, fast nÀtterna Àr kalla. Natten till idag var det bara + 3.

Mina tomater har nu sen nÄgon vecka tillbaka börjat att skifta till den vackra röda fÀrg som de skall ha. Trodde aldrig de skulle bli annat Àn gröna, sÄ nu har jag börjat att skörda nÄgra dÄ och dÄ.
Kanske att jag fÄr ta in dem om det skall fortsÀtta vara sÄ hÀr kallt pÄ nÀtterna, det kommer dock att bli besvÀrligt dÄ rankorna ligger över halva balkonggolvet. Glömde staga upp dem och nu Àr det ju försent!

I morgon Àr det MÀssdags, skall bli kul!

Ha en fortsatt trevlig fredagskvĂ€ll!đŸŒș

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

[Sol69]
1

Undra om dina grannar skulle blir glada eller skrĂ€mda om du började gĂ„ runt naken hemma. Men vill du bli lokalkĂ€ndis kan du ju testa om polisen och reportern kommer 😃

NÀÀ de Ă€r nog bĂ€st att du tvĂ€ttar.. För det blir dyrt att köpa nytt hela tiden
 Och tror inte du vill bli kĂ€ndis genom att du inte orkade tvĂ€tta en fredag.. 😃

Tarotstollan
1

För nĂ„got Ă„r sedan var det nĂ„gon hĂ€r inne som pratade om en valross i rosa joggingdress eller nĂ„got liknande
.kommer inte ihĂ„g vem det var Isa eller kanske Humblan

Jag skulle definitivt vara en naken FlodhĂ€st!😼
Ingen vacker syn! 😂

Isa56
1

Haha FörstĂ„r inte Stollan. Hrm đŸŽ§đŸ˜‚

*Du föddes vild. LĂ„t ingen tĂ€mja dig. *đŸ˜đŸ‘»

Tarotstollan
1

😃👍!