Onsdag 18 september
Godmorgon
Jösses, känns som jag precis gick och lade mig. Så trött och var så långt inne i drömmarnas värld att klockan fick ringa länge innan jag fattade.
Hoppas Ni får en skön dag.
Kortfattat godmorgon i dag.😴
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Trötter här också 😴 Mulet väder med "regnhäng"
Laddar för lektioner mellan 8.10 och 14.30 🥵
Sen blir det hem och fixa i lagershoppen lite, det kommer tydligen en vinter med jul också 🤦♂️ så lite måste inhandlas inför det.
☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️
Sajtvärd på Lenormand
God förmiddag.
Suttit en stund vid datorn och njutit av lugnet.. Men nu är det snart dags att ta tag i dagen 🙂Så de blir lite gjort innan jag ska åka och jobba..
Onsdag idag.. och de brukar alla den lilllördag.. inte för att jag personligen tagit någon notis om det.. eller varit ute och roat mig.. 🤔
Men i alla fall börjar de gå mot helgen igen,, och de känns skönt i och med att jag vet att jag är ledig nästa helg också 😃
Ha en trevlig dag och kväll ni som kan i lugn och ro.. jag ska njuta av att jobba och få äran av att hjälpa andra..
Mulet och solsken om var anat. Gick ut i solksken för att posta några räkningar. Gick sen vidare till "shopen" där var min promenad kompis, så vi tog en sväng men min fot/ben är fortfarande inte bra så det blev inte långt.
När vi stod och pratade innan vi skulle skiljas åt så började det ösregna, ingen av oss hade paraply så jag var rätt blöt när jag kom hem!
Plockat fram lite att äta och sen blir det väl som det brukar, rumpan hårt parkerad i soffan framför burkarna!
Ha en fortsatt bra onsdagskväll!🌛
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Nu e det natti natti för mig. Hoppas få sova riktigt gott. Har Haft en jobbig dag och trodde jag var himla trött i morse, men det var tydligen feber. Tog tempen då jag kom hem, runt 39 så inte så konstigt jag var lite låg i dag. Massa gingerdrink senare så mår jag rätt ok. Men fullmånen brukar betyda dålig sömn så jag peppar mig redan.
Kan bli en del drömmar i natt gott folk, men försök att komma ihåg dem, ha anteckningsblocket vid sängen!
Sov söta drömmar
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot