Drar ett kort med min nya lek.. Men tycker det är oerhört svårt att tolka för mig själv. 🤔Initiate of swords.. Pagan leken
På kortet står en man i naturen och verkar veta vart han ska gå. han verkar ha kontakt med fåglarna.. Och han verkar lyssna på det budskapet som universum berättar.. Kortet är väldigt ljust så det känns inte som ett negativt kort. Men i och med att det är avskalat i naturen och vinter så tänker jag på att det är enkelt på något sätt..
Men i ärlighetens namn vet jag ej vad kortet vill säga om min augusti månad. för det står still som alltid när jag ska tolka för mig själv 😊Någon annan som har de bekymmret🤔
Vilket kort motsvarar Initiate of Swords i RW?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Fick upp "Horn Per" igen, alltså 15 Djävulen!
Kan undra vad det blir denna gången? Förra gången (juni) så lockade han mig att köpa en del nya tarotlekar, blir det så denna gången också?! Jag har inte tänkt ( ännu) på att köpa nya igen men den som lever får ju se. Eller kanske andra små trevliga frestelser?!
Så det skall alltså vara Drottningen i Svärd, men det är ju en man!
Är inte Pagan leken uppdelad i hovkorten som de brukar vara, prinsessa/page, prins/knekt, drottnig och kung?
Ja, i så fall får du ju tolka som du känner och vad du ser. Svårt att se bilden ordentligt men jag tycker det ser ut som en man som visar respekt för naturen och fåglarna.
åtta i svärd..fick jag för augusti.
kan vara att jag kommer att jag inte riktigt kommer ur mina negativa tankar trots min förälskelse …att jag inte riktigt litar på att det skall gå bra. …etc.
Hmm får programmera hjärnkontoret till att bli mer positivt…eller så är det en process jag måste gå igenom.

Fick The lovers
Ett älskande par kysser varandra under en sexuddig stjärna med yin-Yang symbolen, stjärnblänk i deras hår, frodigt landskap, vatten och vackra blommor. Mycket kärlek och innerlighet i detta kort. Skulle tro att resan till Grekland blir just så trevlig som jag hoppas på, bara jag och Gubben😃
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Låter ju som en månad att se fram emot Pagan 👍
Vad trevligt du skall ha i augusti Pagan!😉 Låter som en toppen månad av hög kvalitet!
Ja, vad annars skall det symbolisera? Ut och jaga nytt manfolk låter det inte som du behöver! Så kärlek och trevligt umgänge är vad som gäller, basta!

Mitt augustikort blev Tornet - Jippie, Yeah… not… usch… men det visste jag ju innan jag drog kortet. Hjälp mig finna positiva saker med denna spådom, tack!
Riva ner uppbygda murar, jobba med relationen, lägga ner våra gamla invanda skyddsbeteenden, förändra det som inte fungerar…. jag hoppas innerligt att det kommer att gå bra!

KÄnde mig tvungen att ta ett stödkort för augusti månad - Myntnian står för vinst, så hur det än går så kommer jag/vi att vinna på denna resa! Känns förtröstanfullt ✨
Det låter betryggande Fridelfina! Du har tagit ett stort steg och det visar ju att du/ni är på rätt väg, hur det sen går står fortfarande skrivet i stjärnorna.

Tornet krackelerar och stenar ramlar ned till marken…
Var på första (hoppas inte det enda) samtalet idag på fam.rådg. Inget nytt samtal bokat, men vi ska höra av oss.
Vet ärligt talat inte vad 15 Djävulen ville mig förra månaden! Har funderat men kan inte komma på något direkt.
Kanske bara en varning om att ta det lugnt, jag lurar här i bakgrunden!
Förstod ju inte mitt kort riktigt.. men de stämde säkert 😃