30 augusti
FREDAG!! Yes! đ En sĂ„dan efterlĂ€ngtad dag. Kom liiite duggregn igĂ„r, men i dag vĂ€ntas mer. Hoppas kunna sluta lite tidigare i dag och det hade ju varit himla najs. DĂ„ blir helgen lite lĂ€ngre.
Vad ska Ni fylla er dag med i dag?
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
God morgon! I bland har man tur! Har inte haft regnstÀll i rÀtt storlek till dotera, igÄr fixk jag en vink frÄn förskolan om det och köpte ett. Nu skvalar det hÀr. Tur att jag hann liksom! Fredag Àr det ja, blir en jobbdag som gÄr i ett men den ska nog överlevas ocksÄ ;) Ha en fin dag vÀnner.
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Morrn! Jag har inga direkta planer för dagen, en kompis kommer nog pĂ„ fika och sĂ„ mĂ„ste jag Ă„ka och köpa hundmat och glödlampor. Nu nĂ€r det nĂ€stan bara finns lĂ„genergilampor i mataffĂ€rerna sĂ„ Ă€r det betydligt svĂ„rare att fĂ„ tag i rĂ€tt storlek _och_ styrka pĂ„ glödlampor *suck* Antingen eller finns, men bĂ„de och đ€Šââïž
God förmiddag!
Har börjat min dag nu.. Druckit lite kaffe. Ăr ju ett mĂ„ste đAnnars blir hela dagen fel.. đ€«
Har satt pĂ„ en maskin tvĂ€tt och stĂ€dat sovrummet. Ska bli skönt att sova i renbĂ€ddat đ
TĂ€nkte jag ska gĂ„ och smĂ„ stĂ€da lite idag och lalla runt för mig sjĂ€lv. Ăr ju skönt att inte stressa sig igenom stĂ€dningen. och kĂ€nns inte sĂ„ betungande dĂ„. Men kĂ€nns ju fint nĂ€r de vĂ€l Ă€r rent. De gör ju inget om jag inte hinner allt idag.. finns ju flera dagar.. đ€
Ha en trevlig dag alla Tarot Ă€lskare.. och en underbar helg.. đ€

Ja det dÀr med glödlampor Àr ju en ren vetenskap nuförtiden. finns rÀtt storlek sÄ stÄr jag och funderar pÄ om den Àr som en normal 40 eller 25
Detta var just lite smÄlustigt, hur ska en normalfuntad person fatta:
đŽ
Hoppas stÀdningen gÄtt bra i dag Sol
Tur med regnstÀllet dÀr skogis
SÄÄÄ trött, övertid i stort sett hela veckan och jÀkla dÄligt med att komma ihÄg att Àta, sÄ det tar ju pÄ energireserverna ocksÄ. Inte alls bra. Nu kÀnner jag bara för att slÄ pÄ TV:n och slötitta och slippa tÀnka
SajtvÀrd Tarot
Bidde inga glödlampor, det bidde tvĂ„ bh:ar istĂ€llet. Inte för att det ena utesluter eller ersĂ€tter det andra utan för att det var sĂ„ lĂ„ngt jag kom. Tror jag provade sĂ„dĂ€r 30 bh:ar *fula ord* för det Ă€r ju sĂ„ att Ă€ven om den första skulle rĂ„ka sitta bra sĂ„ mĂ„ste man ju kolla igenom resten ocksÄ⊠đŽ
Vad gĂ€ller glödlampor tĂ€nker jag ta genvĂ€gen att gĂ„ in pĂ„ en lampaffĂ€r och be om hjĂ€lp. âïž Extra vitsigt dĂ€r med glödlampan, eller hur! đ

glödande humor Amandlađ
ja be om hjÀlp Àr ju inte fel. Jag har en fusklapp i plÄnboken, typ omvandlingstabell. Man kan ju bli smÄtt prillig
BH:ar ja, det Ă€r samma vetenskap det. JĂ€kla otyg! VĂ€rsta plagg jag vet. FĂ„r total cellskrĂ€ck! Men i bland sĂ„ har man ju inget val. đ
SajtvÀrd Tarot
GodkvĂ€ll! Jag har tillbringat flera timmar nere i centrum av staden idag tillsammans med en kompis. Var tvungen att gĂ„ ner till F-kassan och fixa nĂ„gra papper, fick vĂ€rldens trĂ„kigaste mĂ€nniska till hjĂ€lp. I stort sett varenda papper jag hade med mig ner var det nĂ„got fel pĂ„, trots att de har dugt innan nĂ€r jag gjort exakt samma sak innan "sjuttielva hundra femtio! gĂ„nger! Hon tog kopior och jag hoppas verkligen att det bara var hennes gnĂ€ll som inte var bra idag! Det Ă€r ju fredag och hon kanske var trött!đ
Sen gick jag och kompisen till Panduro och tittade lite pÄ grejorna dÀr, fanns en del kul saker att fundera över.
Efter det gick vi och fikade och sen handlade lite mat och sen hem. VÀdret var i stort sett mulet men uppehÄll men nu i kvÀll sÄ började det att skvÀtta lite.
Ha en fortsatt bra fredag kvĂ€ll!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Jo dĂ„ jag har hunnit att stĂ€da klart allt. SĂ„ nu Ă€r det fint och luktar gott.. Men kommer knappt in till duschen, hela badrummet Ă€r fullt med blöt tvĂ€tt đ
Men nu blir det en lugn stund framför datorn och sen lite tv. Tycker jag Àr vÀrd att ha lite slappar tid..
Hoppas ni andra har en mysig fredags kvĂ€ll.. Ibland saknar man nĂ„gon att prata med nĂ€r man Ă€r ledig och sitter ensam.. Men de gĂ„r över snabbt đ€Ș