Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 643 ggr
Pagan
2

Godmorgon 27 augusti

Godmorgon på er. Hoppas Ni fått sova gott. Jag har drömt en massa underligt i natt. Gäsp! 

Inte fullt så pigg i dag inte!

Hoppas Ni får en skön dag vad Ni än fyller den med.🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2

Godmorgon gänget!!!

Jag har jobbat hela natten så jag är måttligt trött. Känner mig som en uppblåst ballong och en urlakad trasa samtidigt. 😛Ska bli riktigt gott att komma hem och sova!!!

Ha en underbar dag alla!!

[NeferNefer]
1

God morgon! Jag hakar på och önskar alla en underbar dag idag! ❤️

[Sol69]
1

God morgon!

I natt har jag fått sova som jag ska.. Men igår natt hade jag en riktigt rörig dröm.

Varit uppe och kört min lata son till pendeln. De ska på utflykt med skolan till Norrköping- Men de får i alla fall fint väder. 🙂

Idag ska jag ringa bilförsäljaren och se om den "nya" bilen jag ska köpa är klar att levereras. Måste ju tänka på att få billigare bensinkostnad och då krävs en nyare bensinsnål en. 

Annars ska jag ta det lugn på dagen i kväll ska jag jobba lite extra så jag får ihop mina timmar upp till heltid. Annars blir nästa månad katastrof ekonomiskt igen. 🤔

Rackarna vad en sjukskrivning och en tandläkare kan gräva hål i plånboken. I de lägena önskar jag nästan att jag hittade en sambo som jag kunde dela ansvaret med 🤫Men bara för en kort minut 😃

Ha en bra dag alla Tarot älskare och njut av det fina vädret.. Snart kommer hösten med sina sprakande färger..

Kram 🤗

imke
1

Neeee inte så piggelin här heller. Men godmorgon! :-)
Det underbara vädret gör att man mår prima iallafall trots trötthet :-)

Idag väntar en heldag med jobb och sedan en date med en kompis på ett fik i eftermiddag. Mycket trevligt :-)

Kram på er! 🤗

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Skogshumblan
1

God kväll! Nä någon sömn blev det inte för mig. Låg vaken länge i natt men som tur är funkar det med kaffe och de goa energierna på jobbet. Har just kommit hem efter en runda på stan. Känns inte helt sunt att köpa vinteroverall till barnen när det är 25 grader ute men jag vet att overallerna värda namn och pris är slut innan hösten ens är här…. Har snart lyssnat klart på de fem delarna av isfolket- serien som nu är utgivna. Blir tomt utan dem,sen och olidlig väntan på fortsättningen. :/ I-landaproblem jag vet men någon måste ha dem också. ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
2

God natt på er! 🌛