Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 340 ggr
Pagan
2

Godafton 21 augusti

Hej på er

Hoppas Ni haft en bra dag. Här kom det fina vädret tillbaka i dag. Kändes som Högsommar fast nu i kväll kom kylan igen och påminner om att hösten är på ingång.

Vanlig jobbdag, bara lite jobba över, men det där med att göra övningarna i Magin gör god nytta känner jag. Att öva sig i tacksamhet må låta himla stolligt, men fy tusan vad det hjälper humöret.😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2

God kväll. Fint väder men förkylning som bröt ut idag… Inget kul. Jag ville ju springa Midnattsloppet i helgen! Jaja sånt är livet. Blir hemma i morgon så får vi se om jag orkar fredagen eller ej. Snörvel och rinnande ögon är inte något jag vill ha….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2

Så jäkla typiskt Skogis!! Men så kan det vara i början av terminen, alla baciller och grejer man möts av och innan man sakta ökar på sin motståndskraft. ingefära sötis, i massor!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2

Solsken och lagom varmt. Inget särskilt, varit nere på "shopen" och pratat lite.
Köpt nya numret av "Inspire" med Birkan Tore på omslaget. Skall bli kul att läsa den i kväll!
Sovit dåligt i natt så jag är ganska så mycket extra trött, kanske fullmånen som spökar trotts att jag alltid säger att den inte påverkar mig mer än att jag tycker den är fin!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2

God kväll på er..

Har haft en bra kväll på jobbet. Lagom lugn faktiskt. Men de är säkert lugnet före stormen..

Har börjat söka heltidstjänster nu. I och med att jag är fast anställd får de ju lov att anställa mig så jag är inlasad. Hoppas att jag hittar en med högre tjänstegrad. Kostar att pendla till jobbet. Så har bett universum om lite stöd hoppas att de hör min bön.. Det kommer väl när de är dags..

Ha en mysig kväll.. och sov gott när de är dags..

Jag ska snart krypa till kojs.. 😴

Amandla
1

Jag ska snart gå och lägga mig, tror att jag kommer att sova lika underbart gott som jag gjorde natten till idag 🙂 Så bra har jag inte sovit på väldigt många år, inte utan insomningstabletter och då blir det ju ändå inte samma sorts sömn. 

Idag har jag äntligen köpt mig nya träningsskor som passar att gå i skogen med, goretex och rejäla sulor. De var efterlängtade! Och eftersom de var på rea så fick jag en slant över som räckte fint till nya inläggssulor också 👍