Grattis till....
Amandla! đșđđžđđ
Hittade en skvallertrĂ„d!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Grattis Amandla! đ
Grattis
![]()
Tack sötnosar! â€ïžJag har hĂ€mtat hem lilla Pixie pudel, valparna Ă€r Ă„tta veckor nu och klarar sig utan henne. Uppfödaren har flera hundar som vĂ€ldigt gĂ€rna tar över uppfostran av dem đSĂ„ jag har inte firat nĂ„got idag, det blir kalas imorgon istĂ€llet đ
Haha, ja hon Ă€r lycklig minst sagt! đ
Vad kul att Pixie kommit hem igen, det Ă€r ju en födelsedagspresent som heter duga!â€ïžđ
KĂ€nns det konstigt att hon Ă€r hemma igen eller Ă€r det som vanligt direkt? Ăr alla valparna tingade eller vet du inte vart de hamnar? Inte för att jag vill tinga en (det har jag inte rĂ„d med) utan för jag Ă€r nyfiken!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Det kĂ€nns ungefĂ€r precis som vanligt đEn valp Ă€r sĂ„ld, den andra stannar tills vidare. Om nu inte DEN köparen dyker upp som vill stĂ€lla ut och avla, men jag har en kvalificerad gissning pĂ„ att hon blir kvar hos uppfödaren som verkar ha smĂ€lt som smör i solsken âïžBĂ„da valparna Ă€r riktigt bra, sĂ„ det vore toppen om Ă„tminstone den ena hamnar hos en uppfödare eller stannar dĂ€r hon Ă€r född, för sĂ„ vĂ€rst mĂ„nga fina grĂ„ toyar finns det inte i landet utan hon behövs verkligen i aveln.