18 Augusti
God morgon.
Söndag och vilodagen.. đ
Enligt en gammal dam jag gĂ„r till i jobbet,. Dagen dĂ„ vi ska lyssna pĂ„ guds ord. för vi behöver det đ
Men jag tĂ€nkte ta en promenad nĂ€r jag vaknat till och strĂ€cka pĂ„ benen lite om vĂ€dret tillĂ„ter det.. Men tĂ€nkte inte ta vĂ€gen förbi kyrkan đ
Sen funderar jag pĂ„ att börja stĂ€da lite i mitt kök för det börjar se hemskt ut.. đFĂ„r se om jag orkar..
Ha en mysig söndag alla goa.. đ€

GokvÀll!
HÀr har det stÀdats och tvÀttats. Hann med en promenad ocksÄ med min pappas exsambo som bor nÀra oss.
Var lite lat och drog ett dagens tarotkort pÄ internet och fick ett klockrent!
Ditt personliga dagens tarotkort Àr:

http://gratistarot.theinformationguru.com/dagens_tarotkort.htm
Blev ingen stĂ€dning idag. đ
Blev meditation och sen fastnade jag i mobilen i ett samtal i 2 timmar đ€Men ett djupt och givande samtal va de i alla fall đ
Sen har jag gjort ett par lĂ€ggningar och övat lite med min lek och nu Ă€r det snart Bones som gĂ€ller.. đ

GĂ€sp sĂ€ger jag barađŽ. Trött som bara den hela lĂ„nga dagen. Men jag orkade iallafall bjuda gubben och ynglen pĂ„ KalopsđGott var det och efter det var jag Ă€nnu tröttare och fick ta mig en lur. SĂ€kert "dagen före jobba igen" tröttheten som spökar och det Ă€r kanske tur för jag lĂ€r ha lĂ€tt att somna i kvĂ€ll. Kanske skulle jag sĂ€tta pĂ„ TV:n jag ocksĂ„. Duktiga Fridelfina, men jag tröstar mig med att jag stĂ€dade hĂ€romdagen.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
Jag vilade fram till 14.00 sen ringde klockan!đ MĂ„dde mycket bĂ€ttre idag sĂ„ jag ville gĂ„ till Djurparken men det ville inte kompisen dĂ„ det regnade och blĂ„ste halv storm.
SÄ jag gick ut och köpte lite kattmat och pÄlÀgg istÀllet. Sen nÀr jag gick hem började vÀdret bli lite bÀttre sÄ jag Àndrade mig och gick bara hem med maten och bytte skor sÄ gick jag ensam till Djurparken.
I dag var sista dagen de hade öppet till 18 och jag kÀnde för en promenad i lugn och ro. Det var inte mÄnga mÀnniskor kvar dÀr inne nÀr jag kom och de jag mötte var pÄ vÀg ut dÀrifrÄn. Skönt att gÄ runt i sina egna tankar och djuren kommer fram mera nÀr det inte Àr en massa mÀnniskor som kommer och gÄr hela tiden. Första gÄngen jag stÄtt öga mot öga med Flamingosarna pÄ bara en meters avstÄnd.
Jag gick dÀrifrÄn strax efter 18 och dÄ var jag nog sist ut, kunde inte se nÄgra mer men de kunde vara lÀngre bort!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
LĂ„ter mysigt tarotstollan.. đ

ApprĂ„pĂ„ halv storm!! HĂ€r började det ösregna nĂ„t riktigt ordentligt tidigare och hade glömt att sovrumsfönstret stod öppet - nu har jag bĂ€ddat rent igen för min sĂ€ng nĂ€stan stod i vatten, mattor och golv likasĂ„. SĂ„ kan det bli dĂ„ man glömmer att man vĂ€drarđ
Sussa gott ligan, Nu Ă€r det dags att sĂ€ga nattinatti och en ny jobbvecka invĂ€ntas med förvĂ€ntanâŠâŠnotđ
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot