Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 809 ggr
fridelfina
1

Good Morning 30 juli

Sitter här och surfar på morgonkvisten efter att ha kört maken till jobbet. Han avbröt semestern med 2 jobbdagar då han blev inringd. Jag ska boka båt åt honom och sonen idag så de kan öka ut och fiska senare på kvällen. Själv är jag bara trött, borde kanske äta lite frukost så kroppen får energi tror jag.

Önskar er en fin dag och energi till att må gott!

Skogshumblan
1

God morgon. Fiska och koppla av lät dom en god tanke. Hoppas,du själv får koppla av och mår bra idag ockdå Fridelfina:) Här regnar det lite av och till, hoppas det är mest till så marken får sitt. Är trött idag. Sov inte mycket i natt, tankar och förhoppningar snurrade hejvilt. Blir att vara fröken Zombie för min del idag;) Hoppad ni andra har det bra, oavsett vädret.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
1

God morgon!

Jag ser för jävlig rent ut sagt vid ögat.. 😃Tur att jag inte måste ut idag.. För jag skulle skrämma folk.. 😮

Blir att linka runt hemma lite och greja det som går att göras, lite stel i knät också, Så blir inga storslagna grejer. Helst sånt man kan sitta eller stå korta stunder och göra. Tills knät mjukats upp lite..🙂

Fast jag hade i alla fall tur att de inte blev värre, Hoppas att den värsta färgen och svullnaden vid ögat ger med sig snart. Då kan jag börja att jobba igen. 🤔

Blir bra trist att gå instängd hemma och inte kan visa sig ute, Men får stå ut med det idag..🙂

Det är mulet och lite små tråkigt väder ute så det manar inte till sol och bad i alla fall.. Och jag slipper att vattna mina blommor. Det gör universum åt mig 👍

Så ha en bra dag.. och njut av den oavsett väder..

Pagan
1

Godafton på er

Såå slapp i dag, fast det regnat och stått i under dagen med Tor som bankat på som värste trumslagare så är jag bara slapp och trött. Sista veckan innan semestern som påtalar att snart är det dags för vila tro?

Blev inte många knop efter jobbet i dag och fast jag sovit en stund nu i eftermiddag så gäspar jag hela tiden. 

Nedräkning big time 😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
1

Låter som om du börjat att varva ned och räknar ned din tid på jobbet Pagan.. Skönt.. 🙂

Jag är uttråkad av mitt eget sällskap.. Kan ju inte gå ut som jag ser ut.. 😮Men universum har ju ändå sett till att det har regnat hela dagen idag.. ☔️ Men nu är de nog uppehåll igen..

Pagan
1

ja kanske är det så att du behöver lite egentid sol, och att hålla dig hemma för att ta dig den tiden.

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
1

Jo jag har tänkt den tanken också, Men nu känner man sig lite inlåst. kan ju inte ens handla utan att skrämma upp folk..

Pagan
2

hahaha, förstår känslan, en sak när man kan planera att bara vara hemma men när kylen gapar tomt så är det desto svårare. Men du får skriva matlisa och be dina söta barn handla. Bara bänka dig och kolla serier, baka bröd, filura i korten, tag sovmorgon, drick massa nyttigheter, läs om örter, lägg olika stjärnor, tag en spadag mys!!🙂

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
1

Ja kylen är ju de värsta att man saknar maten.. Men får väl ringa dottern så får hon handla igen..

Annars har jag inget gjort idag. Bara varit. kollat lite på korten och läst lite och vilat. Så en lugn dag.. 🙂

Men blir jobbigt ändå för ögat ser hemskt ut och är lite irriterat, så vila ögat behövs också, Men kan ju inte sova hela dagen och natten.. Så mycket sömn saknar jag inte.. 😃

Så blir en film och se tv och kolla datorn.. och filosofera lite. 😛

Tarotstollan
1

Ja, här har temperaturen verkligen sjunkit rejält, har haft som mest + 26 idag och halvklart. Det har kommit några regnstänk lite då och då.  Gick ut en sväng vid 17-tiden bl.a. ner till "shopen" där min kompis stod i köpartagen för att köpa en tarotlek! Det var Doreen Virtues Angellek som hon tittat på ett tag.
Var sen runt i några affärer och hon handlade lite mat och sen satt vi på en bänk och filosoferade om livet i allmänhet!
Hade bara t-shirt och tunna bomullsbyxor på mig så efter ett tag blev det faktiskt riktigt kyligt och när det dessutom började regna fick vi gå hemåt. Då var kl. redan 20.30, tiden går fort när man kopplar av!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!