Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 696 ggr
fridelfina
1

God dag 23 juli

Ja, en riktigt god start har jag haft på den 23 juli - var på ashtanga yoga för första gången och överraskade en gammal klasskamrat från grundskolan som höll i yogan! Wow vad kul det var och svettigt var det med yoga och extremt härligt att prata med klassisen! Tänker prova på igen här under sommaren under semestern.

Ha en finfin dag allihop och ta hand om er!

Pagan
1

Yoga är härligt🙂

Här är det fortsatt överhett i solen, man får hålla till i skuggan och dricka en massa vatten. Just inkastad just för den saken. Dricka vatten, mina växter dricker en massa de också. Hört om flera nu vars brunnar sinat. Inte klokt va`så här mycket värme minns jag inte ens att jag upplevt dag efter dag.

Hoppas Ni haft en skön dag och att inte fullmånen ställer till det för er under nätterna.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
1

Men vart är du Pagan på nån söderhavsö? Här är det 17 grader och blåser halv orkan med svala vindar så det är kofta på!

Pagan
1

Hemma i trädgården😂

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
1

Nu har jag arbetat klart och får vila.. Men känner mig inte alls pigg.. dels så tror jag vädret påverkar.. de är sol ena stunden och mulet andra.. Sen vet jag inte om jag har sovit bra.. de är ju fullmåne.. för även om jag sovit känns det inte som jag har sovit alls.. Men får ta de lugnt i kväll och njuta av ledigheten..

Isa56
1

Här är också hett. Så jag får hålla mig inomhus med fällda persienner, eller larva ner i källaren och glo på kartongerna. Börjar inte kvickna till förrän vid 7-8 tiden. Och så tidigt på dagen, innan 9. Då kan jag också vara ute utan att rasa ihop helt. Men visst är det ett härligt väder, även kvällarna börjar bli lite kyligare. 😃

Ångrar jag inte köpte en liten pool. Hade varit skönt nu.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

fridelfina
1

Kvastar över till din trädgård då, Pagan och värmer upp mig!

Ajdå Sol, ta det lungt nu och ta hand om dig nu när du är ledig!

Tarotstollan
1

Fortfarande soligt och varmt, det har varit uppe på + 33,4 och dessutom blåste det lite mer idag så det var uthärdligt!
Just nu är det + 19 och så fort solen gått ner så börjar jag frysa, så det blir att byta från shorts och linne till t-shirt och mysbyxor ganska så snabbt. Kroppen hinner inte med i temperaturväxlingarna!
Ser nu att de lovar lite svalare i morgon och kanske lite åska också, det vore bättre de lovade regn, det behövs!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1

Du e så välkommen Fridelfina, uppgraderat till Nimbus 2002 själv så vi kan kvasta ihop 😂

Ja så fort solen försvinner så kyls det ner himla snabbt Stollan, känns lite underligt, men de goa svala sommarkvällarna finns inte nu fast det är så ininordens hett på dagarna.

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
1

Börjar bli kallt på nätterna nu,, och snart blir de helljus när man kör hem sent 😕Älskar de ljumna och ljusa sommarnätterna.. Då de är behagligt att vara ute.. 🙂