21 Juli
God morgon eller förmiddag đ
Sitter och vÀntar pÄ att en vÀn ska komma och ta en kaffe.. HÀr Àr det soligt och varmt Àn. SÄ jag klagar inte alls. Men jag har ju inga bekymmer med vÀrmen.. Utan jag fÄr klaga i vinter nÀr jag fryser.. Det tycker jag Àr vÀrre..
Ha en trevlig vilodag.. Söndagen till Àra..
God eftermiddag! Sol och varmt hÀr ocksÄ. Jag bakar lite "grötbullar". LÀtt och gott. JÀser bra i vÀrmen! Hoppas ni fÄr en trevlig stund ihop, vÀnnen och du Sol och att vi alla fÄr en fortsatt skön dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Vi hade en trevlig kaffestund..
Sen gick vi ned till Pariserviken, Ett naturbad som ligger ca 10 minuter frÄn mitt hem. NÀr vi kom ned var det sÄ pass tidigt att tallarna vid strandkanten skymde det mesta solljuset. Men vi hittade en liten plÀtt i ena kanten invid det sÄ kallade hundbadet som va soligt och varmt.. SÄ de va nog bara vi som hade sol pÄ oss den första timmen. Men det flÀktade ganska friskt och vÄgorna slog mot stranden sÄ det kÀndes inte alls varmt. tills vi gick hem igen.. DÄ slog vÀrmen emot oss..
Nu har jag Àven hunnit med att laga Currykyckling och ris.. och vi har Àtit.. Sitter nu och njuter av en kopp kaffe och tÀnkte lÀsa lite tidning..
Blir en lugn och fridfull kvÀll,.
âïžđ„” suttit en stund pĂ„ balkongen och rensat mina Pelargonier. De ser sĂ„ fula ut med en massa vissna blommor pĂ„, sĂ„ jag brukar rensa lite dĂ„ och dĂ„.
Varit hos min granne och hĂ€mtat nyckeln igen, de skall Ă„ka till GrĂ€nna i morgon. FĂ„r en liten slant och stor polkagris nĂ€r de kommer hemđ€€!
Hans tomatplanta pĂ„ balkongen har vĂ€xt sĂ„ den slĂ„r i balkongen ovanförđź, min har bara hunnit halvvĂ€gs!
Ser att "Bones" börjar igen i kvÀll, sÄ det blir en skön stund framför storburken lite senare.
Ha det fortsatt bra i vÀrmen!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Har tillbringat nÀstan hela dagen ute idag.. tog en promenad nÀr jag ÀndÄ va tvungen till affÀren..
Fy balkong hade jag innan jag fick en liten uteplats.. Den gick inte att vara pÄ nÀr de va som varmast.. Men sen jag fick inglasad sÄ pÄ vÄren och hösten va de fint.. Men ack sÄ varmt pÄ sommaren dÄ solen stod pÄ..
Ha en trevlig kvÀll pÄ er alla.. jag ska ocksÄ se pÄ Bones tror jag
Ja du Sol, jag brukar skoja om att jag kan steka Ă€gg pĂ„ min balkong, det har varit uppe pĂ„ 37,4 idag! Nu Ă€r det "bara" 31, 3 dĂ€r uteđ! Ăr inte dĂ€r ute pĂ„ dagtid bara pĂ„ kvĂ€llarna, inte ens katterna som gillar vĂ€rme Ă€r dĂ€r ute innan det blir kvĂ€ll. De kan komma ut och lĂ€gga sig en stund pĂ„ golvet om jag Ă€r dĂ€r ute och grejar, annars ligger de hĂ€r inne nĂ€ra flĂ€kten!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Godafton pÄ er
Ja det Àr varmt minsann!! Och det ska fortsÀtta sÀger de. Pust! Var i Varberg över dagen, dÀr flÀktar det bra och havet Àr ju aldrig fel att doppa en varm kropp i. Men man blir himla trött av denna vÀrme. 2 veckors jobb innan jag fÄr mina lediga veckor. Som jag ser framemot det.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
Jag jobbar hela tiden.. haft tvÄ veckor i regn och 12 -gradigt vÀder förut.. Men ska ha nÄgra dagar extra ledigt i slutet pÄ augusti sÄ hoppas det Àr skapligt dÄ ocksÄ..
Men jag tÄl vÀrmen bra sÄ Àr det inte 27 grader sÄ klagar jag inte.. men tycker synd om de som inte tÄl vÀrmen..
Jag kan ju njuta av lediga dagar och sol
Godmorgon för min del och godkvĂ€ll för eran del. đ
Sovit rĂ€tt sĂ„ bra idag trots vĂ€rmen. Men det Ă€r ruskigt kvalmigt pĂ„ jobbet nu⊠Men det ska vĂ€l gĂ„ bra det medâŠ
Imorgon Àr jag Àntligen ledig, hela tvÄ nÀtter!! Ska bli gott.
Ha det bÀst alla!!