Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 568 ggr
Skogshumblan
1

God 19 juli.

God morgon, hoppas ni sovit gott. Här är det gråmulet och svalt. Skönt säger jag;) Idag har jag ett par småärenden jag måste göra och så har jag lovat barnen en sväng förbi godisbutiken. Hoppas ni får en fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
1

God morgon!

Här är det soligt och fint väder.. Jag är ledig idag..Så har lång helg.. Så jag ska försöka att njuta lite av tillvaron och göra det jag måste bara idag.. 🙂

Får se vad jag hittar på för något att göra. Har inte hunnit tänka än.. Får se om de blir något spontant.. 😃

Ha en mysig fredag allesammans 🤗

Amandla
1

Här står det pudelvård på schemat idag, mammas lilla Daisy ska bli fin inför utställning. Det kommer också en liten chihuahua som blivit tovig, han ska rakas ner så matte får börja om med pälsen. Jag hinner med en sväng till biblioteket mellan hundarna, har läst ut alla böckerna jag lånade förra måndagen så jag behöver lite nytt. Verkar som att jag är inne i mina gamla takter med en bok om dagen 😎

[Sol69]
2

Nu har jag varit och pratat med bilfirman och hittat en lösning,, Så det blir en mindre nyare bil som drar mindre bensin.. och som är billigare varje månad.. 😃 Så nu är jag nöjd.. Dags att laga mat.. börjat rensa lite ogräs ute.. men de är inget kul.. men blir ju fint i alla fall 🙂

Skogshumblan
1

Så bra att bilproblemwt ordnade sig Sol. Och mycket bättre dessutom!

/ Skogshumblan

Pagan
1

ja det var ju himla bra att de var måna om sin kund Sol.

är har det också varit något svalare i dag, bara runt +26 i skuggan. Fortsatt sol i helgen säger de, så det var ju gott.

Jobbat, veckostädat och nu ska jag bara vara🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
1

Nu har jag suttit ute och druckit kaffe med en kompis.. och hennes hund var med.. Efter en stund fick mina katter se honom i dörren.. Den ena katten tvärvände.. och den andra va nästan framme och luktade efter en stund. de blir nog vänner va de lider 😃

Jessica Holländare
1

Godkväll!!

Denna helgen står det jobb på schemat, ett nödvändigt ont känns det som. Men ganska gott ändå att känna att det går att jobba trots foglossning just nu…

Imorses låg jag och skrattade åt att det rörde sig i magen på mig. Inne på slutet av vecka 17 så det är roligt att känna att det lilla livet faktiskt lever och finns där inne. ❤️

Hoppas ni får en bra helg alla!!

Skogshumblan
1

Åh så härligt Jessica! ( Jag bill ha en till kotte!)

/ Skogshumblan

Jessica Holländare
1

Humblan, jag kan skicka över Nora ett tag så vill du inte ha någon mer sen. 😛Hon är en jäkla virvelvind som inte går att få stopp på!! *hihihi*

Skogshumblan
2

Jessica, ja hit med henne! Vi har två redan så en till lär inte märkas:)

/ Skogshumblan

fridelfina
1

Härligt sätt bilproblemet löste sig på Sol! Grattis!

Mysigt med de där första rörelserna man känner och då man vet att det är bebisen Jessica! Minns hur det var strax innan, när man känner en fjärilslätt rörelse,,, är det luft i magen eller bebisen?

[Sol69]
2

Ja det är skönt.. i och med att jag pendlar till jobbet är jag ju beroende av en fungerande bil.. så en stor sten har lyft från mitt hjärta nu..

Jessica Holländare
1

Då hade dom passat bra ihop Humblan. 😃

Ja du, fridelfina, förra veckan tänkte jag många gånger "gaser eller bebis?" Men har nu kommit fram till att det är bebisen. Jättegulligt!! ❤️

fridelfina
1

😃