Godmorgon 13 juli
Godmorgon på er
Här skiner solen och det är en perfekt dag att börja bygga altan. jag har varit uppe tidigare än vanligt i dag och ska strax sätta fart.
Hoppas ni får en underbar lördag och fyller den med massa trevliga saker.🙂
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God morgon!
Ser ut att bli soligt och fint här också. Men jag är ju bara hemma ett tag sen är det jobbet som gäller i em och kväll..
Så får försöka njuta av de fina vädret ändå.
Ha en trevlig dag..
God morgon vänner. En solig dag här också. Ska städa och bädda rent i sovrummet idag, sen får resten bli som det blir. Blir nog en sväng ner till sjön framåt kvällen, ljumma insjöar är inte fel ;) Lycka till med byggandet Pagan, ha en skön ledig förmiddag Sol. Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
godmorgon…frukosten uppäten och katten ute och springer. åker strax till djurparken med dotter och vännina.
Må solen skina på er alla.
Urk, sol idag med.. Vilket innebär illamående, yrsel, huvudvärk och mer trötthet än vanligt.. Men, men.. Idag bär det av hemåt efter en vecka i husvagnen. För imorgon är det bröllop och på måndag börjar jag jobba igen. Ska bli ganska gott om foglossningen håller sig under kontroll.. Ha en bra dag alla och lycka till med byggandet pagan!!
Ska ni gifta er ?! Känner att jag inte alls hänger med i svängarna….
/ Skogshumblan
Å va mysigt i så fall.. ❤️
På ett sätt önskar jag att jag kunde hitta en man som är värd att satsa på.. Men samtidigt så trivs jag väldigt bra själv och känner inte att jag har något behov av en karl att ta hänsyn till.. Så överlåter det åt ödet och letar inte ens.. 😃
Säger som Jessica, urk sol och varmt🥵 mår inte alls bra i värmen sov ända tills 16.30 men sen var jag tvungen att gå upp.
Behöver ju ge mina djur mat fast de äter jätte lite nu när det är varmt. Passade på och duschade fåglarna också, en del gillar det men de flesta flyger iväg när jag kommer med duschflaskan. Fast jag var tålmodig och stod kvar i flaxandet och vattendimmorna tills alla var lika blöta, sen satt de och putsade fjädrarna och ruskade på sig. De behöver ju duscha med jämna mellanrum för att de skall må bra och kunna putsa sig ordentligt.
Fick vattna tomatplantan också hade missat det i går kväll så den slokade rätt bra i hörnet nu.
Själv skall jag nu se om jag kan hitta något i kylskåpet som känns gott att äta,🤔 mår faktiskt lite illa och har känningar i huvudet trotts att jag dricker bra.
Ha en trevlig lördag kväll och framför allt svalare!😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Oj, här byggs, städas och jobbas det för fullt trots värmen! Djurpark och fågeldusch låter härligt och lagom underhållande! Grattis till tillökningen Jessica, har helt missat det då jag varit frånvarande ett bra tag. Foglossning är inte roligt, stackare!
Har nyligen kommit hem från utflykten till Ullared där vi tältade i natt hela familjen.
Vi shoppade loss på 2500 kr, men då var ca 800 kr dotterns grejjer som hon ska betala. Men vi har bara köpt bra grejjer som ska användas inte "å vad billigt"-grejjer som man egentligen inte behövde…
Det jag inte fick tag på var kroppssolja typ Weleda underligt nog. Det fanns nån liten flaska massageolja som jag ratade dock då den stod bland kondomerna så jag var osäker på vad det var för massage oljan avsåg 🤔 vill ju inte gå runt och lukta bordell för jämnan liksom, eller vara upphettad i tid och otid 😈
Ja, nu börjar jag bli trött, ska väl snart förbereda för tvättstugan i morgonbitti.
27 graders värme och jobba är ingen höjdare.. Men nu när jag kom hem va det behagligt bara 19 grader. 🙂
Men är väl dags att försöka sova ska ju upp 5 igen och jobba. hoppas på i alla fall bara 25 grader i morgon 😃
Ha en mysig Lördagskväll..
Det är min bror som ska gifta sig. Hihihi
Lika kul det Jessica, hoppas jag ;)
/ Skogshumblan