Tarot iFokus

Tarot

Etikett: tolkningar
LĂ€st 461 ggr
[Sol69]
2013-07-13 09:17
1

Fundering

Undrar över en sak.. đŸ€”

Om man Àr duktig pÄ att lÀgga Tarot kan man fÄ sÄ pass mycket detaljer i sin lÀggning att man skulle kunna se vad som ska hÀnda tex ett Är framÄt? eller göra en detaljerad lÀggning ett Är framÄt?? En mÄnad i taget..

Det jag funderar pĂ„ Ă€r hur pass mycket man verkligen kan se i Tarot.. Att jag kan fĂ„ en hint om vad som kommer att hĂ€nda det Ă€r en annan sak.. Men om man verkligen kan se saker mera konkret 😃

Är det nĂ„gon som har gjort nĂ„gon detaljrik lĂ€ggning och som har fĂ„tt bekrĂ€ftelse pĂ„ att det har stĂ€mt??

Skogshumblan
2013-07-13 09:25
1

Jag har inte gjort sjĂ€lv men Gilla som hade denna sajt förut gjorde för ett par Ă„r sedan en lĂ€ggning för mig som skulle visa det nĂ€rmaste Ă„ret. Hon sĂ„g sĂ„ mycket detaljer och hĂ€ndelser som faktiskt stĂ€mde in, jag fĂ„r gĂ„shud Ă€n nĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ det. Helt fantastisk lĂ€ggning som jag inte kan toppa sjĂ€lv tyvĂ€rr
 Men visst tror jag man kan göra lĂ€ggningar för lĂ„ng tid framöver men dĂ„ vi Ă€ndrar det vare sekund nĂ€stan sĂ„ Ă€ndras ju det som kommer ocksĂ„. Kan vara svĂ„rt att se sĂ„ lĂ„ngt fram,och fĂ„ ett giltigt svar sĂ„ att sĂ€ga.

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-07-13 09:33
1

Skulle vara intressant tycker jag om nĂ„gra som Ă€r vana ville testa och se hur mycket man kan fĂ„ fram via Tarot som stĂ€mmer. đŸ€”

Jag Ă€r ju skorpion sĂ„ jag Ă€r nog lite för att experimentera och testa.. vad som gĂ„r och vad som inte gĂ„r.. 😃

Skulle gÀrna stÀlla upp som försökskanin om nÄgon har lust att testa..

Och skulle vĂ€l kunna försöka sjĂ€lv sĂ„ smĂ„ningom.. Men har i alla fall börjat fundera pĂ„ att göra lĂ€ggningar för andra för att börja öva lite mera aktivt pĂ„ taroten.. 🙂

Men det Ă€r nog min nyfikenhet som hĂ€grar hĂ€r.. att jag alltid vill veta mera och helst dĂ„ utforska sĂ„nt som jag inte vet nĂ„got om.. för att dĂ„ bekrĂ€ftelse pĂ„ om det fungerar eller inte.. đŸ€”

Skogshumblan
2013-07-13 09:35
1

Tycker det Àr ett bra drag, att vilja experimentera sÄ behöver du försökskanin stÀller jag gÀrna upp. Tror du Àr duktigare Àn du tror sÄ försök och se hur bra du Àr:)

/ Skogshumblan

[Sol69]
2013-07-13 09:39
1

Okej. jag ska göra en lĂ€ggning för dig Skogshumlan.. testa och dra ett kort för varje mĂ„nad och se vad jag kan se i korten.. Pm kommer nĂ€r jag har hunnit.. men blir inte idag för jag ska jobba idag.. sĂ„ hinner inte idag..  Men har aldrig gjort det. sĂ„ rĂ€kna inte med nĂ„got underverk. Men man mĂ„ste ju börja nĂ„gonstans..

Skogshumblan
2013-07-13 09:57
1

Ta den tid du behöver och jag lovar uppdatera hela vÀgen. BÄde till sol och om hon godkÀnner hÀr :)

/ Skogshumblan

[Sol69]
2013-07-13 10:00
1

Det Ă€r okej att du skriver pĂ„ forumet.. Men kom ihĂ„g att jag inte brukar lĂ€gga för andra.. Utan de Ă€r bland de första gĂ„ngerna.. 🙂

Skogshumblan
2013-07-13 10:01
1

Som sagt tror jag du Àr duktigare Àn du tror och att sÄdana hÀr grejer ger en otrolig möjlighet att vÀxa :)

/ Skogshumblan