8 Juli
God förmiddag..
Ser ut att bli en ☀️och varm dag igen..
Så för er som har semester på med 😎och njut av det fina vädret
Här blir det en lugn stund nu.. sen matlagning och jobb..
Så är det när man valt att jobba inom vården.. Både för och nackdelar.. Men jag älskar mitt jobb ändå.. 😃
Ha en trevlig dag.. och som sagt njut av det fina vädret innan hösten och rusket kommer 😉
God middag sol och ni andra. Ja alla yrken har sina för och nackdelar. Gäller att att hitta rätt ;) Idag är sommarsolen här, eller var. Nu blåser det så jag tror jag ska städa inne, väl behövligt. Jag tror sandlådan har flyttat in i hallen och tvätten hittar ju inte ner till tvättmaskinen själv… *suckar* De kläder vi haft ett tag borde ju hitta rätt bra tycker jag ;) Var just inne en sväng på vattumannen och blev kär i en lek de har på rean , farligt. "Spirit OF flowers tarot", helt ljuvlig lek med blom-barn. Ska filura och se om jag vill ha den eller bara ögonfröjdas ;) Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Godeftermiddag
Hoppas du får en bra jobbdag Sol, själv är min just över.
Så Skogis, du tycks ha funnit en ny liten juvel att dregla över.
Själv kom jag nyss från blomsteraffären med 8 Funkior, men sitter och pustar i värmen och funderar på att plantera dem en annan dag. Landet lagom tycks ha förvandlats från regn och skitväder till rena rama medelhavet på ett par dagar, man hänger inte riktigt med.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, gilla läget, njut! Funkiorna kan du plantera ikväll när det kyler av lite senare ikväll. Ja den leken lockar… Elsa Beskow- söt!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jaha ja, jag fick hastigt och lustigt en liten klipphund idag mitt på eftermiddagen så jag har knappt varit ute alls. En så fin mellanpudelkille, bara åtta månader gammal. Så duktig på att stå still på trimbordet, jag fick påminna mig flera gånger om att han bara var en valp ❤️
i dag har jag och dottern varit i stan och tittat.
hittade inget men dottern köpte plånbok..orange ! jättefin.
under kvällen har vi lagat kycklingspett med ris och jordnötssås…
i morgon är det jobb igen..men ska bli skönt när helgen kommer.
Ha en underbar kväll.

Goder kväller!
Har varit å fiskat med pojkarna i familjen (sonen å maken), dotter har börjat sommarjobba nu så hon var inte med.
Fick tillfälle att köra yoga i kvällssolen på bryggan alldeles ensam, det var toppen! Mälaren var så stilla att jag hörde små fiskplask lite nu och då under passet.
Vi håller på å planerar åka till Ullared i helgen eftersom dotter bönat och bett jättelänge om att få åka dit. Så nu när vi säger att det blir av - men ska pappa med? kan vi inte åka senare… 🤪
Sov gott i sommarvärmen!
God Natt får jag väl säga!🌛
Har varit borta halva dagen på en kusins 50-årsdag! Nästan hela släkten + respektive + några till ca 18 personer och 1 hund! God mat och glada skratt! Var i ett hus på landet och det var så tyst och skönt, vi satt ute och åt och det minns jag inte sist när jag gjorde det!
Alltid kul att träffa släkten men det är skönt att komma hem till sitt eget efteråt och koppla av!😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
# 1 Humblan, det var en bland mina första lekar jag köpte och den är jättefin verkligen ögongodis! Jag jobbade lite med den då jag köpte den men sen har den legat i lådan och "vilat" sig, kanske dags att ta fram den igen?!🤔
Tråkigt för er att jobba nu när solen äntligen är framme. Shoppat, yoga och fiska, ni håller verkligen igång!👍
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!