Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarotlekens-bilder-färger-symboler
Läst 887 ggr
Tarotstollan
2013-07-02 17:57
2

Färger-Röd.

Vad har ni för känslor och tankar om färgen Röd?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-07-02 18:34
1

Det spakar och är intensivt, hett och passionerat. Skulle inte kunna ha rött i mitt sovrum eller i mitt kök. För mycket av eld i denna färg. Men den är trevlig och det händer saker. Klär man sig i röda färger så blir man automatiskt piggare, på bättre humör och drar blickarna till sig🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-07-02 19:05
1

Rött är för mig: Jul tillsammans med grönt, fara, hetta, värme, varning, blod, kärlek, mm

Jag tycker om rött och har ofta jackor som är röda har jag märkt!
Kommer inte på något mera just nu men som vanligt finns det väl massor som jag kommer på sen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

gevalina
2013-07-03 21:08
1

rött har jag länge haft svårt för som klädesplagg men har börjat vänja mig vid denna intensiva färg.

Piggar upp i hemmet i alla fall..röd matta och rödblommig soffa…glatt ! humörshöjande.!

Väcker känslor av ödmjukhet men även fara och färde.

[Lynx1]
2013-07-03 21:33
1

Rött för mig är allt som har med materia och jorden att göra. Och våra jordliga begär förstås.

J-Artur-K
2013-07-05 00:11
1

Rött tycket jag är lite Hypnotiserande, Kraftfull färg , Varning men även som man dras till, varning men även harmoni ,lugn,Kärlek beror på tillfälle, 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Sol69]
2013-07-07 10:36
1

Röd står för mig för starka känslor.,.. kärlek eller hat beroende på omständigheterna i kortet i sig..