Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 928 ggr
Pagan
1

Godmorgon Midsommarafton

Hej på er

vad blir det för väder i dag? Här kan det sluta hur som. Dagen är lite smågrå och det är kvavt. Hoppas hoppas det blir soligt och vackert. Idag ska vi vara ute så mycket det går. Som vanligt får man väl hoppa in och ut med tallrikarna. Det är också en tradition😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Inte mycket Ikeastuk över det där inte. 😉

Önskar alla en härlig midsommar. 

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

gevalina
2

Glad midsommarhelg till alla läsare.

Tarotstollan
1

Solsken, varmt, mulet, åskregn, mulet, åskregn, uppklarnande och just nu solsken…. så har det sett ut under dagen här hittills.

Ha en riktigt trevlig Midsommar alla som tittar in!☀️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2

Glad midsommar alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2

Vi fick avsluta vårt firande lite tidigare än vad vi ville. Vädrets makter var inte på vår sida. Att spela kubb i ösregn och åska är ju inte så himla kul. Men sill och nubbe blev det och jordgubbar med glass. Nu ska jag fira lite mer stillsamt för egen del.

Sajtvärd Tarot

Isa56
2

Här har varit uppehåll hela dagen. Börjar blåsa en del så luften är mer syrerik. God mat hos dotra och trevligt sällskap. Nubben och öl hoppade jag. Jag valde att köra själv trots att svärsonen erbjöd sig att hämta och lämna, och själv avstå från nubben. Mat fick jag med hem och en öl. Nubbe har jag i skåpet. men tar det imorgonmiddag istället. 

Senare ska jag tända en rökelse och ett ljus och tänka på mina kära som gått över till den andra sidan. Och skicka kärlek till Moder Jord.

Pagan
1

Vågar man hoppas att stormen bedarrat?😉 Nu dax för mer magi för nu har regnet avtagit och magin ökat i luften och mörkret fallit. Känns som om det är läge att skapa inför kommande fullmåne. Sov gott alla goa.

Sajtvärd Tarot

Isa56
1

Sov gott sen. Ska skicka lite bubblor till dig.