Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 95 ggr
Tarotstollan
7/15/20, 7:18 AM

Godmorgon 15 Juli, 2020.

Här har regnat till och från hela natten och det är runt 14 grader.
Såg på prognosen nyss att de lovat kraftigt åskväder i vårat område från 12  och några timmar framåt men  det har de lovat förut och det har aldrig blivit något av det. Så det är bara att vänta och se om det blir något.

Var ju ute i måndags men glömde köpa en glödlampa till en av mina ljuskronor, i går kväll fick jag se att en lampa till hade gått sönder i samma krona.
Så jag får väl ta och gå till Clas Ohlson och inhandla några stycken, så jag har hemma när nästa lampa slocknar. De är mycket billigare där än på andra ställen, dessutom får man ju lite rabatt om man köper några stycken samtidigt.

Ha det så bra denna regniga onsdag! 👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
7/15/20, 12:34 PM
#1

Regnigt är det här också, pudlarna vill helst inte gå ut alls 😛 

Jag har börjat fundera över vad jag ska köpa för matta till vardagsrummet, den gamla är jag trött på. Den nya ska vara tillräckligt stor, inte för tjock eller ha fransar för det funkar inte med robotdammsugaren, inte för ljus och inte för mörk, i en färgställning som jag gillar, ett mönster som döljer diverse små fläckar som uppstår när man är lite fumlig som jag, och den måste gå att kemtvätta. Sen ska priset passa mig också.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
7/15/20, 9:46 PM
#2

Tja, du får sätta dig vid datorn och skriva in dina önskningar och så får vi hoppas att någon liten dator fe kan trolla fram en matta efter dina önskningar!😉👍

Som jag gissade, så blev det ingen åska, inte ett endaste lite muller en gång…😕😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
7/16/20, 11:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#3

Goddag Idag städar vi för att åka hem. Vi är snart tillbaka till stugan igen. Igår firade vi min man som fyllde 39 år. Vilken tur han har som bara blir snyggare för var år som går 😄 Blev sent o lite mkt o dricka. Men jag behövde piggas upp då jag hade en dag då allt gick fel. Vi har trevligt med många skratt. Avslutade dagen med brygghäng

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
7/16/20, 11:15 AM
#4

Klicka på bilderna så blir de hela

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: