Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 122 ggr
Tarotstollan
7/12/20, 6:48 AM

Godmorgon 12 Juli, 2020.

Solen uppe och lyser så fint, jag har 12 grader på skuggsidan.☀️

Har funderingar på att gå ut senare och handla. Har varit sugen på vattenmelon länge och skulle köpt när jag var och handlade sist men de hade bara jättebamsingar kvar!😕
Hade jag köpt en sådan så hade jag inte kunnat köpa något mer, hela "dramaten" hade varit fullstoppad av vattenmelon!😂

Ha en bra söndag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
7/12/20, 6:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Godmorgon Första natten ute på ön i stugan. Långpromenad står på schemat idag. Gick en sväng igår för att se vad kossorna gick. Men hittade dom inte. Men nu på morgonen stod de utanför oss. Då vet men vilken hage de har nu.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
7/12/20, 11:51 AM
#2

Stollan: vattenmelon är ju så gott! Icas minivattenmelon, helst den ekologiska, brukar jag köpa. Har en halva i kylen som lär gå åt idag 😛Du kan be dem på Ica att dela på en melon, det finns alla gånger fler som också vill ha en mindre bit. 

Härliga bilder, flocken! Jag saknar verkligen att ha en sjö nära, att få sitta på bryggan och höra vågskvalp 😍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
7/13/20, 1:01 AM
#3

Jodå, jag vet att de kan dela på dem men då höjs priset!
Jag har gjort det en gång innan och blev förbannad, hade ju räknat med betala ca halva priset. Det var ju därför jag bara ville ha en halva, för att den var dyr och så enormt stor. Istället höjdes priset ca 10 - 15 %…..😡
Det hade varit för pinsamt att lägga tillbaka den, vilket jag tänkte först så jag kände mig tvungen att ta den trots att jag hade tjänat på att köpa den stora och hela vattenmelonen från början.😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
7/13/20, 10:41 AM
#4

Så är det ju med det mesta i mataffären, små förpackningar har dyrare kilopris än stora. Jag skulle nog ha svårt att hinna med att äta upp en stor melon innan den blev dålig, en minimelon är alldeles lagom för den tar mig två-tre dagar att göra slut på.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: