Annons:
Etikettdagens-tråd
Läst 289 ggr
Amandla
2/21/20, 1:21 PM

God eftermiddag 21 februari

Härligt väder och fredag! ☀️Förhoppningsvis kommer min yngste hem den här helgen 🙂Jag ska strax sätta igång och bada och klippa en av de små pudlarna.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
  • Redigerat 10/24/22, 12:32 AM av Tarotstollan
Annons:
Tarotstollan
2/21/20, 2:06 PM
#1

God eftermiddag!
Har tvättstugan idag och mår skit, haft ont och sovit dåligt det lilla jag sovit.

Här är halvklart och tror inte solen lyckas bryta sig igenom molnchoken men vi kan ju hoppas.

Sitter här och väntar på att tvätten skall torka, så jag kan gå och lägga mig en stund senare.
Var ute igår kväll och var och hämtade ny inhalator för vad de tror är astma, nu skall jag testa en med kortison i.
Har inte börjat att använda den än, vill läsa igenom bi packsedeln först och stämma av alla biverkningar först!
Bra och veta om de jag redan har blir värre eller om det tillkommer några nya!😉

Passade också på att köpa en Ramlösa med den nya smaken Passion men det ångrar jag nu.
Först när jag skruvade av locket så kommer ju lukten starkt från flaskan och den luktade rutten och jag tycker verkligen inte vattnet smakar särskilt gott heller, det har en bismak av rutten eller härsken Passionsfrukt.🤮
Kan undra om den skall smaka så eller om jag lyckats att få tag i en dålig flaska…?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
2/21/20, 3:14 PM
#2

God eftermiddag Tog mig ut på en kortare promenad efter lunch vilan. Sov som en stock och har så svårt att komma igång efter. Men måste ha sömnen för att orka. Solen skiner men blåser som vanligt. Hundarna har fått fredagsgott. Jag tog mig en semla. Då jag inte tål mandel och nötter gör jag egna. Fejk mandelmassa = 3,5 dl mannagryn, 4dl florsocker, 0,8 dl flytande smör o medans matberedaren går 0,5 dl mjölk Kan frysas. Jag blandar i lite vispad grädde i mandelmassan innan den äts. Blir lite mjukare. Familjen är ute vid stugan hela helgen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: